Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 19:24   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Aerosmith I Randers (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Thomas P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 07 Juni 2007 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

Hva' så

Var jeg den eneste i dette forum, der fik en gang solid Rock lige i femøren i går aftes ?

Pressen er ikke for begejstret, men who cares når man har gået rundt hele dagen med rander under øjnene, men maven fuld af en god oplevelse.

Thomas P

Til top Vis Thomas P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas P

night_hawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juni 2007
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 07 Juni 2007 kl. 17:08 | IP-adresse registreret  

Mener også det var en god koncert, tror bare der er mange der mener at folk var for fulde og ikke i stemning til at synge (eller ikke kunne pga. for meget alkohol i blodet)

Jeg synger personligt bedre med alkohol i blodet, men det er måske fordi jeg har en rusten stemme?

Alt i alt mener jeg det var en god koncert og alt gik som det skulle

Til top Vis night_hawk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af night_hawk

pågrænsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 07 Juni 2007 kl. 17:15 | IP-adresse registreret  

det var en super koncert!!

selvom DAD var rigtig gode, var de ingenting i forhold til Aerosmith.

dog lidt forstyrende at se en mand på +50 år med lick me skrevet henover maven.

Til top Vis pågrænsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pågrænsen

night_hawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juni 2007
Sendt: 07 Juni 2007 kl. 18:39 | IP-adresse registreret  

hehe ja, mener han er 61 år eller noget. Tænk hvis ens far eller onkel var sådan, vildere underligt.
Til top Vis night_hawk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af night_hawk

mn1974
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 07 Juni 2007 kl. 18:46 | IP-adresse registreret  

det var da en super koncert. DAD var en ok opvarmning, men i dagens anledning måtte de nu alligevel finde sig i at folk var kommet for at høre Aerosmith. Folk stod mestendels og småsnakkede, medens der blev ventet på de rigtige giraffer.
Det afholdt dog ikk DAD i vanlig stil fra at spille øretævende indbydende for højy, selvfølgelig bare min ydmyge mening.

Aerosmith var til gengæld super duper voldfedt. Ikke så mange dikkedarer, ikke så meget pjat/ smalltalk, men en laden musikken tale af en flok efterlønnere, f... hvor gad jeg da godt være i topform som dem, hvis jeg bliver 60

Havde forestilllet mig at de ville begynde med Eat the rich, men sådan skulle det ikke gå. Derimod spillede de mit yndlingsnummer "Dream on", så er jeg jo glad.

Eneste anke var, at jeg skulle arbejde torsdag, altså idag og derfor ikke var på bølgelængde med størstedelen af de andre tilsksuere der for rigtig manges vedkommende, på en pæn måda sagt, må have taget en fridag idag

Link til gaffas amneldelse af gårdsdagens koncert:

• http://gaffa.dk/anmeldelser/view.php/mreview_id=33765

Harritz3257
Forum Bruger
Forum Bruger
Tidl. gichael3257

Bruger siden: 11 Juni 2003
Sendt: 07 Juni 2007 kl. 19:30 | IP-adresse registreret  

Du var skam ikke den eneste der var til koncert. I mit tilfælde havde jeg fået det korteste strå, og skulle derfor kører hjem, hvilket betød en alcohol fri aften for mig.

Det var en rigtig fed koncert.

Højdepunkterne var helt sikkert da Aerosmith gik på..

Da jeg fik øje på guitarristens flotte billed af en halv nøgen kvinde på guitaren.

...Lick me... var ret sjovt..

Da den lokale kamera man skulle op i tårnet i midten(20m højt tårn til belysning af scenen) hvilket gav nogen problemer.. Tror manden havde højde skræk, da det tog ham næsten 5 minutter at bestige de 100 trin.

Sangen Dream On.. Utroligt at han kan ændre sin stemme så meget, så det lyder som det originale track. Jeg troede han havde ryget for meget til at kunne synge normalt

Alt i alt en MEGA fed koncert. Massere af mennesker. Desværre var det knap så sjovt at "danse" med de fulde drenge som stod foran mig..

Helt sikkert et band der er værd at hører!
Til top Vis Harritz3257's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Harritz3257

Thomas P
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2005
Sendt: 08 Juni 2007 kl. 10:22 | IP-adresse registreret  

Hej

Godt at se at jeg ikke var den eneste der synes det var fedt.

Er lidt forbløffet over pressen. Herregud, hvad havde de forventet - en intellektuel dybsindig og intim oplevelse imellem band og publikum ? Fra et par herrer Tyler og Perry, også kendt som Toxic Twins for deres tidligere interesse for "mind expanding substances"  og hvis tekst univers primært handler om den kvindelige anatomi midt imellem syd for navlen og nord for knæene ?

Det her var amerikansk showmanship i hvordan man underholder 20-25.000 mennesker på et stadion -  lige netop ved at give dem det de håbede på, nemlig rækken af de største numre fra en lang karriere. Og efter min opfattelse blev de leveret med en fair lyd på et fornuftigt niveau af et band der ikke virkede specielt udbrændte, selv om de ikke har lavet nyt materiale i efterhånden en del år. Og ja, gu' var det forudsigeligt og gu' blev der da leflet for os med Randers og dannebrogsflag i grafikken, men vil vi ikke alle engang imellem stryges lidt med hårerne, kende slutningen på forhånd og bare underholdes ?

Go' weekend

Thomas P

Til top Vis Thomas P's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas P

Gollum
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Januar 2006
Sendt: 08 Juni 2007 kl. 11:32 | IP-adresse registreret  

Hej

Synes det var en ok koncert men helt ærligt... sådan noget musik skal da spilles ved et meget højere lydniveau. Selvom jeg stod foran scenen var lyden slet ikke ret høj og savnede specielt at storetrommen kan mærkes. Det forventer man altså til en koncert med denne type musik - og har altså været til ret mange koncerter med "rigtigt" lydtryk! 

Men må indrømme uden at være den store aerosmith-fan at de gutter bare kunne deres kram og spillede en meget proffesionel koncert. D-A-D er jo altid fede, men glæder mig nu til at høre dem næste gang til en koncert hvor folk er kommet kun for at høre D-A-D og hvor de spiller længere end 55 min. Deres "lysmur" fungerer også lang bedre i mørke end klokken 20 en onsdag aften... :-) Det var dog bare for fedt at høre gamle hits som Isn't that wild og Jihad...

Men alt i alt en fin oplevelse hvor lydniveauets mangel på volume trækker lidt ned og som indfødt randrusianer er det jo glædeligt at der kan arrangeres sådan en koncert i Randers.

Rigtig god weekend

Næste koncerter der skal opleves: Genesis, Metallica, Rammstein Jam, Back To Black (kongerne)

Til top Vis Gollum's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gollum

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Sendt: 09 Juni 2007 kl. 17:25 | IP-adresse registreret  

Fed koncert, men hvorfor skal folk altid være så stangstive ?  Faldt ellers i snak med et par yderst velopdragne og flinke heavy headbangere  

Aerosmith trykkede den professionelt af og DAD, tja.....deres talent rækker desværre kun til havefester og truckerfestivaler - men det er de så tilgengæld også gode til

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 09 Juni 2007 kl. 17:30 | IP-adresse registreret  

Som nordmand var min kundskap omkring DAD begrænset til 'Sleeping My Day Away' som var min kendingsmelodi den gang jeg studerede. Selv om klasseforskellen mellem de og Areosmith var stor så havde de nu en viss underholdningsværdi, ikke mindst bassisten hvis antræk og gitarer råbte "jeg kan godt lide penis, og det begrænser sig ikke nødvendigvis kun til min egen"

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

Acer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003
Sendt: 09 Juni 2007 kl. 17:33 | IP-adresse registreret  

ManicMiner skrev:
Som nordmand var min kundskap omkring DAD begrænset til 'Sleeping My Day Away' som var min kendingsmelodi den gang jeg studerede. Selv om klasseforskellen mellem de og Areosmith var stor så havde de nu en viss underholdningsværdi, ikke mindst bassisten hvis antræk og gitarer råbte "jeg kan godt lide penis, og det begrænser sig ikke nødvendigvis kun til min egen"

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes