| Sendt: 09 Juni 2007 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg skal hente mit nye tv i dag, Panasonic TH-42 PV70
Samtidig har jeg overvejet at anskaffe mig en selector box Sagem 81 HD mener jeg den hedder? vil jeg få noget ud af det??? eller er set spild af penge??
Er der nogen herinde der ved om man kan bruge det indbygget netstik og derved få program guide og leje af film til at virke ??
Den koster cirka 1000 kr. incl. Discovery HD kanal plus 199 kr i kort gebyr og 48 kr om mdr for 4 ekstra favorit kanaler...
Men er det spild af penge ???
|