| Sendt: 11 Juni 2007 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg overvejer at købe et Panasonic TX32LX70F, men er lidt forvirret over modelbetegnelserne.
Nogle steder er modellen angivet til at hedde Panasonic TX32LX70F, andre, bl.a. her på siden, til Panasonic TX32LXD70F.
Er der tale om samme model, eller er Panasonic TX32LX70F - d.v.s. uden 'D' i betegelsen en billgere model uden DVB-T ? Eller er det bare den samme model og en lemfældig omgang med modelbetegnelserne... ???
Pft.
Søren
|