Jeg ved nu ikke ligefrem om jeg kan kaldes for en expert, men jeg ved hvad jeg kan lide...
Det er jo meget et spørgsmål om hvilken lydsignatur man ønsker, jeg holder for eksempel mest af at mellemtonen er lidt fremme i skoene, sæføllig skal de have en god bas, men mit behov for bas er rimeligt nemt at dække bare den er dyb og fast er det fint med mig, hvorimod jeg stiller noget størrer krav til mellemtonen som ikke kan være for tydelig, diskanten skal lige som bassen være klar og tydelig...
Men primært domineret af mellemtonen/dybe ende af diskanten. Da det passer meget fint til den musik jeg hører (mest rock, dansk rap, det lettere metal musik som AC/DC, metalilica)..
Hvad jeg ikke kan lide ved CX300 er at de er alt for basstunge og ikke er hurtige nok i mellemtonen, jeg ved at der er mange der holder af dem og det skal de sæføllig have lov til, men de er lidt for mørke til min smag og isolationen er ikke noget at skrive hjem om..
Jeg har stor lyst til at prøve et par Etymotic, ikke at jeg tror de er lige min smag, men mere for at vide hvordan de lyder, da de har mange fans på head-fi...
Næste IEM jeg skal have er q-JAYS, de er dog ikke på markedet endnu, men jeg har fedtet mig ind hos JAYS så de har lovet at sende mig et testeksemplar 
Da jeg er meget begejstret for deres d-JAYS er jeg meget spændt på at høre deres "storebror"..Der vil naturligvis komme en tråd her på siden med indtryk og sammenligning med d-JAYS og Shure e500 da det er de to jeg bruger mest, sammen med dt880 men de er jo fullsize så de kommer ikke rigtigt i samme kategori....
Jeg kan heller ikke se noget ud fra dit link.