Hmm ja, for det første pas på med at skrive at prisen er irrelevant... selvom det kun er i første omgang

Jeg vil mene at du skal ha fundet dig en fin lille head-amp, de findes i alle prisklasser, biligst vil jeg sige enten en Little dot II eller en Darkvoice 336i, som du an finde inde på ebay.
Her har du et godt link, til en god forhandler, man kan stole på:
http://cgi.ebay.de/Darkvoice-336i-Headphone-Tube-Amplifier_W 0QQitemZ170059869979QQihZ007QQcategoryZ3280QQrdZ1QQssPageNam eZWD1VQQcmdZViewItem
Lidt dyrere er en Heed Canamp, men den skulle også være virkelig god, og den koster ca. 2700kr
Du kan overveje om de skal have nogen andre kabler sat på dem, evt. nogen Cardas, Zu eller equinox, men der er en anden tråd herinde om netop dette.
Du skal også overveje om du ikke skal modde dem lidt, der findes mange mods til 650´eren, og det kan du læse mere om inde på head-fi.org, da jeg ikke er expert i det.
Du skriver også at de ikke er helt sikker på om du skal købe en cd-afspiller... jeg vil mene det kommer an på hvor du vil bruge dem henne. Hvis de skal bruges foran computeren, vil jeg anbefale at du køber dig et godt lydkort istedet, eks. et Emu 0404, eler hvis det skal være til USB så et Audiotrak optoplay. Dertil kan du så slutte forstærkeren.
Hvis de skal bruges i stuen og du har det meste af dit musik på cd´er, så køb en cd-afspiller, hvis du har det meste af dit musik digitalt på computeren så køb en sqeezebox v3.