Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 18:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hva er der galt? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Gn@sk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 December 2003
Status: Offline
Sendt: 06 Januar 2004 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

Hej

Har lige købt en brugt projektor, en Compaq MP1400 manden jeg købte den af sagde at den skulle have en ny pære i, fint nok tænkte jeg og bestildte en ny pære.

MEN den tænder slet ikke, han sagde han havde haft en pære i den og så virkede den.

Men den starter slet ikke op der kommer ikke engang lys i knapperne, eller kølerne eller noget.

Kan det være en sikring? eller hvad kan det ellers være?
Til top Vis Gn@sk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gn@sk

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 06 Januar 2004 kl. 16:45 | IP-adresse registreret  

Hej Gn@sk

Jow, det kan da godt være en sikring, men det kan jo også være alt muligt andet. Sørg for at projectoren er forbundet til lysnettet(!) og check selv evt. sikringer i apparatet. Hvis ovenstående er OK må projectoren nok en tur på værksted, og så kan det næppe svare sig at reparere den.

Ikke for at være bagklog men:
Jeg kunne aldrig finde på at købe en brugt projector uden at se den igang først. Og jeg ville slet ikke købe en Compaq MP1400 brugt under nogen omstændigheder. Idag kan man, når der er tilbud, få spritnye projectorer til under Kr. 6000,- med 2-3 års garanti, som er mindst ligeså gode som en Compaq MP1400.

Kan du ikke kontakte sælgeren og få pengene tilbage? Håber ikke at pæren har været alt for dyr. . .

/Per Ejvind
Til top Vis perejvind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af perejvind Besøg perejvind's Websted

Gn@sk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 06 Januar 2004 kl. 17:49 | IP-adresse registreret  

sys ellers selv jeg fik den billig. Gav 2000 for den og så fandt jeg pæren i tyskland til 1300. Så det var jo meget billigt.

Men jeg stolede på hvad han sagde om den nye pære. Men jeg er nok bare for godtroen. :-((((

perejvind
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 06 Januar 2004 kl. 21:27 | IP-adresse registreret  

Ja, problemet er at man tror at andre er ligeså ærlig som man selv er. Efter engang at have købt nogle brugte alufælge, som viste sig at være skæve, så er jeg ophørt med at være godtroende

Men prøv da alligevel at kontakte sælgeren. Jeg kender ham jo ikke, men det kan da være at han er til at tale med.

Håber du finder ud af noget.

/Per Ejvind
Til top Vis perejvind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af perejvind Besøg perejvind's Websted

Gn@sk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Januar 2004 kl. 08:30 | IP-adresse registreret  

Har den henne ved den lokale hifi mand, håber det bare er sikringen men nu må vi se.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes