| Forfatter |
|
Sejgravko Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2007 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 19 Juni 2007 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg står og er lige ved at købe en Panasonic PT-AX100. Jeg har læst en del brugeranmeldelser af den bla. på projectorecentral.com.
Der er overvejende gode anmeldelser, men jeg er i tvivl om holdbarheden af projectoren, da der er et par stykker der skriver at den går i stykker efter få hundrede timer. Skal jeg vælge at ingnorere de par anmeldelser og anse dem for t**ser/løgnere?
Er der nogen der har "langtids erfaringer" med deres PT-AX100 ?
Hvor mange timer har du brugt den?, nogle problemer?
På forhånd tak
|
| Til top |
|
| |
Otto J Branchemedlem

Dynaudio
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
|
| Sendt: 19 Juni 2007 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sejgravko skrev:
| Der er overvejende gode anmeldelser, men jeg er i tvivl om holdbarheden af projectoren, da der er et par stykker der skriver at den går i stykker efter få hundrede timer. Skal jeg vælge at ingnorere de par anmeldelser og anse dem for t**ser/løgnere? |
|
|
Hvis et par stykker har oplevet at deres projektor er gået i stykker, så er der et par stykker der er gået i stykker. Det behøver de ikke være t**ser eller løgnere for. Men hvis de siger at alle PTAX-100 går i stykker efter et par hundrede timer, så er de t**ser. Alle modeller har en vis fejlrate, så risikoen for en defekt får du uanset hvad du køber. Der er selvfølgelig ingen grund til direkte at jagte risikoen, men Panasonic er generelt ikke værre eller bedre end konkurrenterne på det punkt. [/QUOTE] __________________ Otto Jørgensen, Dynaudio A/S
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
| Sendt: 19 Juni 2007 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg ved ikke præcist hvor mange timer min har kørt, men det er op imod de 500 og den kører perfekt.
/erla
|
| Til top |
|
| |
Sejgravko Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juni 2007 kl. 03:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak for jeres svar, men det kunne nu være rart med nogle flere udmeldinger fra folk der faktisk ejer en Panasonic PT-AX100
|
| Til top |
|
| |
Frankyy Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 20 Juni 2007 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Overvejer også køb af AX100 koster jo kun 8999kr hos computercity.
Men ved ikke om jeg tør der er sindsyg mange der har fået problemer med den efter 200-500 timers brug.
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

|
| Sendt: 20 Juni 2007 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan du uddybe lidt på den ?
Hvor mange er sindsyg mange og hvilke problemer ?
Min fungerer som sagt upåklageligt 
/erla
|
| Til top |
|
| |
CSN Teknik Branchemedlem

CSN Teknik
Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 842
|
| Sendt: 20 Juni 2007 kl. 13:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ligemeget hvilken projektor du vælger så vil du altid høre nogen der har gode og dårlige erfaringer med dem __________________ Mvh.Christian
Cinemania
|
| Til top |
|
| |
Frankyy Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 20 Juni 2007 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Sejgravko Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juni 2007 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak for links´ne. Ja der er en del der har broblemer, men det kunne vel tænkes at de folk som ingen problemer har ikke bruger disse forums.
Det er bare så forbandet svært at finde ud af hvad "problemfri"/"problem" "ratio" af totalt solgte modeller er i forhold til andre projectorer i samme prisklasse.
|
| Til top |
|
| |
anics Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bringer lige emnet op igen for at høre om folk har haft problemer med deres herinde overvejer kraftigt at købe denne model, men efter at have læst henviste link lyder det som om en reperation umiddelbart ikke hjælper i længden, men det er måske et fåtal af dem der har det problem beskrevet?
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

|
| Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
645 timer og stadig ingen problemer her.
Undskyld min dovenskab, men gider ikke lige læse de lange tråde - hvad er det for problemer der skulle være med den ?
/erla
|
| Til top |
|
| |
anics Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
erla skrev:
Undskyld min dovenskab, men gider ikke lige læse de lange tråde - hvad er det for problemer der skulle være med den ?
/erla
|
|
|
I korte træk som jeg har læst mig til skulle den vidst begynde at dimme pæren pludseligt og senere slukke, hvor man så skal slukke strømmen helt, skulle findes DIY guides for at fikse problemet da det åbentbart er i et ret stort omfang, og kan være en firmware fejl, men da der var mange mange sider i den tråd har jeg ikke fået læst det hele igennem endnu selv :)
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

|
| Sendt: 03 Oktober 2007 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
anics skrev:
erla skrev:
/erla
|
|
|
I korte træk som jeg har læst mig til skulle den vidst begynde at dimme pæren pludseligt og senere slukke, hvor man så skal slukke strømmen helt, skulle findes DIY guides for at fikse problemet da det åbentbart er i et ret stort omfang, og kan være en firmware fejl, men da der var mange mange sider i den tråd har jeg ikke fået læst det hele igennem endnu selv :) |
|
|
Okay - det har jeg aldrig oplevet...
|
| Til top |
|
| |