Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 15:53   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: SAMSUNG PS42C96HD til 9990kr (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Cann
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 21 Juni 2007 kl. 19:52 | IP-adresse registreret  

Hej allesammen

Jeg ville høre om der er nogen der har erfaringer med det her 42" plasma tv, eller har set den "live"?

http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Billede/Plasma_TV/SA MSUNG_PS42C96HD_plasma-skaerm_Sort.htm

Den står 9990kr, så prisen er jo helt i orden. Og kæresten er næsten blevet overtalt;)

Mvh, Tom

Til top Vis Cann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cann

andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Sendt: 22 Juni 2007 kl. 09:01 | IP-adresse registreret  

jeg kan ikke huske om jeg har set lige netop den pågældende skærm, jeg er selv stor tilhænger af samsungs design, og deres LCD. men jeg har aldrig været særlig glad for deres plasma paneler, det virker for mig som om der manger farve opløsning i signalbehandlingen. så man får farve overgange i hudfarver.
men hvis du har været i en butik og kigget tv'et rigtig godt efter, og du ikke kan finde noget du ikke bryder dig om er det et gost tv, uanset hvad andre synes

meeeen HVIS min mening skulle have nogen som helst betydning, så ville jeg foreslå et LG hvis det skal være plasma (kan fåes fra 7000 og op), eller et af samsungs LCD'er der desværre nok bliver en anelse dyrere.

Landsbytosse
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 22 Juni 2007 kl. 15:00 | IP-adresse registreret  

Ifølge hvad jeg har læst rundt omkring på nettet er de nye C9 Plasma paneler ikke har de samme hud problemer som tidliger modeller, men jeg skal da lige ned og kikke på dem, for er de gode så ryger mit Panasonic pv60 retur til forhandleren med det samme og en 50 tommer fætter kommer ind og stå hos mig :D

Anmeldelse af 50 tommere
http://www.hdtvorg.co.uk/reviews/plasma/samsung_ps50c96hdx.h tm
Til top Vis Landsbytosse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Landsbytosse

Peter VTEC
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 22 Juni 2007 kl. 16:34 | IP-adresse registreret  

Så den osse på HFKs hjemmeside igår (men nu er den væk igen), synes den ser rigtigt spændene ud og prisen er bestemt fair.

Landsbytosse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 Juni 2007 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

Expert har den til 9999,- så mon ikke den bliver at finde billiger på nettet inden for et overskuelig fremtid.
Til top Vis Landsbytosse's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Landsbytosse

Cann
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2006
Sendt: 24 Juni 2007 kl. 15:41 | IP-adresse registreret  

Tak for svarene, og anmeldelsen.

Jeg havde også problemer med at finde den igen på siden, men jeg kan se at den er oprettet under /billede/plasma.

Her i løbet af ugen har jeg tænkt mig at smutte ned og kigge på plasma'en. Men på papiret ser den sku meget fristende ud:)

Mvh, Tom

Til top Vis Cann's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cann

Peter VTEC
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Oktober 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 24 Juni 2007 kl. 18:25 | IP-adresse registreret  

Lad os høre hvad du syntes om Samsungen når du har set på den.. synes nemlig selv den ser ret spændene ud

bøje
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 Juni 2007 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

http://www.youtube.com/watch?v=a2oeZcgpoyA de har den også med gratis levering.
Til top Vis bøje's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bøje

Landsbytosse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 Juni 2007 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

bøje skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=a2oeZcgpoyA de har den også med gratis levering.

Hvornår har den kostet 12999 ?

Jeg vil tage den er hvor man får mest garanti for sine penge, og det er svjv Hi-fi klubben med 2,5 år garanti, når der ikke er mere end et par kroner imellem forhandlerne alligevel.

Eller nappe den 1100 kr billigere her - http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=36165&a mp;type=hardware

bøje
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 25 Juni 2007 kl. 00:14 | IP-adresse registreret  

Den har stået til 12.999,- i de butikker jeg kender i godt og vel en måned eller mere.

Det står jo enhver frit for hvor de vil handle, min overbevisning er at vi skal støtte de danske butikker, så der også i fremtiden er butikker vi kan gå ind og savle over de mange fede produkter der hele tiden kommer  og som vi kan bruge vores sparepenge på.

Til top Vis bøje's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bøje

Landsbytosse
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Juni 2007 kl. 16:34 | IP-adresse registreret  

bøje skrev:

Den har stået til 12.999,- i de butikker jeg kender i godt og vel en måned eller mere.

Ok jeg havede ikke set det tidligere.

Citér:

Det står jo enhver frit for hvor de vil handle, min overbevisning er at vi skal støtte de danske butikker, så der også i fremtiden er butikker vi kan gå ind og savle over de mange fede produkter der hele tiden kommer  og som vi kan bruge vores sparepenge på.

HAr lige fået et 37" panasonic fra EL mutanten som jeg lige skal have testet op mod den nye samsung før jeg beslutter mig. Må dog sige at PX70 er væsentlig bedre end det PV60 jeg havede før .... men man vil jo gerne have de ekstra tommer.... ( helst 50 ;) )

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes