Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 10:02   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Ris og ros
 HIFI4ALL Forum : Ris og ros
Emne Emne: Mulighed for kun adgang til KSB (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 28 Juni 2007 kl. 11:26 | IP-adresse registreret  

Da visse elementer bliver ved med at ødelægge den tidligere så gode stemning her på forum, har jeg valgt at neddrosle min aktivitet på sitet. Det bringer min dog i det dilemma at jeg ønsker fortsat at benytte det glimrende køb salg og bytte, men altså ikke forum.

Jeg ved at jeg ikke er den eneste der har det ønske, så jeg mener at I bør overveje at åbne mulighed for at man kan oprette en profil der kun gælder KSB.

just my 2 cents

Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 28 Juni 2007 kl. 11:36 | IP-adresse registreret  

Rent administrativt er det langt at fortrække et login til hele sitet - hvilket også blev løsningen da sitet sidst gennemgik en stor opdatering.

Der er jo heller ingen der siger, at man partou skal benytte forum, for at gøre brug af KSB. Set fra en anden synsvinkel, tror jeg det gavner mange salg, såfremt køber/sælger "kender" hinanden fra forum og rent faktisk kan se, at vedkommende er ganske fornuftig.

Hvad angår den gode stemning, kan Moderatorer og Administratorer endnu engang kun opfordre til at gøre brug af rapport-funktion, såfremt der er grundlag herfor.

Der vil således ikke blive tale om genindførelse af separart login til KSB.
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

amorte
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006
Sendt: 28 Juni 2007 kl. 11:42 | IP-adresse registreret  

I forhold til tidligere, hvor Niclasthedolfin, Antisilver m.fl. huserede, synes jeg stemningen er blevet noget bedre, omend også mindre farverig. Hi-fi og Musik synes fuldstændig blottet for aktivitet, hvortil H4A heldigvis ikke er noget til endnu, men der er efterhånden længe mellem interessante tråde, man gerne vil følge med og deltage i.

Der er vel ikke noget til hindring for, at du undlader at gå ind på Debat forum, selv om du benytter KSB?

mvh

Til top Vis amorte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af amorte

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Juni 2007 kl. 11:53 | IP-adresse registreret  

Nej, men det giver stadigvæk "folk" adgang til at sende PBer og da mange elementer har utallige profiler, eller blot opretter nye, kan jeg ikke se hvordan der skal kunne dæmmes op for det.

Både Nick og Anti mener jeg er meget velfungerende menesker i forhold til nogle af de personer der færdes frit på forum nu.

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Sendt: 28 Juni 2007 kl. 12:09 | IP-adresse registreret  

kyhn skrev:
Nej, men det giver stadigvæk "folk" adgang til at sende PBer

Du kan ved hjælp af din profilopsætning tildele "venner" som ikke skal have lov at kontakte dig via PB. Dette gøres med funktionen
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 28 Juni 2007 kl. 12:21 | IP-adresse registreret  

Ja, men da mange elementer har utallige profiler, eller blot opretter nye, kan jeg ikke se hvordan der skal kunne dæmmes op for det. Uagtet diverse opdæmnings muligheder, så påvirker det mit humør at opleve, folk té sig som det passer dem. Hvis ikke det er sjovt, mener jeg at hobbyen skal droppes, eller i det mindste begrænses til en lukket kreds.

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Sendt: 28 Juni 2007 kl. 12:24 | IP-adresse registreret  

Igen - "hjælp til selvhjælp" - hjælp Administratorer og Moderatorer med at dæmme op for evt. problemer.

For naturligvis skal det være sjovt at beskæftige os med vores hobby!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes