| Forfatter |
|
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da visse elementer bliver ved med at ødelægge den tidligere så gode stemning her på forum, har jeg valgt at neddrosle min aktivitet på sitet. Det bringer min dog i det dilemma at jeg ønsker fortsat at benytte det glimrende køb salg og bytte, men altså ikke forum.
Jeg ved at jeg ikke er den eneste der har det ønske, så jeg mener at I bør overveje at åbne mulighed for at man kan oprette en profil der kun gælder KSB.
just my 2 cents
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rent administrativt er det langt at fortrække et login til hele sitet - hvilket også blev løsningen da sitet sidst gennemgik en stor opdatering.
Der er jo heller ingen der siger, at man partou skal benytte forum, for at gøre brug af KSB. Set fra en anden synsvinkel, tror jeg det gavner mange salg, såfremt køber/sælger "kender" hinanden fra forum og rent faktisk kan se, at vedkommende er ganske fornuftig.
Hvad angår den gode stemning, kan Moderatorer og Administratorer endnu engang kun opfordre til at gøre brug af rapport-funktion, såfremt der er grundlag herfor.
Der vil således ikke blive tale om genindførelse af separart login til KSB.
|
| Til top |
|
| |
amorte Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 328
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 11:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
I forhold til tidligere, hvor Niclasthedolfin, Antisilver m.fl. huserede, synes jeg stemningen er blevet noget bedre, omend også mindre farverig. Hi-fi og Musik synes fuldstændig blottet for aktivitet, hvortil H4A heldigvis ikke er noget til endnu, men der er efterhånden længe mellem interessante tråde, man gerne vil følge med og deltage i.
Der er vel ikke noget til hindring for, at du undlader at gå ind på Debat forum, selv om du benytter KSB?
mvh
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, men det giver stadigvæk "folk" adgang til at sende PBer og da mange elementer har utallige profiler, eller blot opretter nye, kan jeg ikke se hvordan der skal kunne dæmmes op for det.
Både Nick og Anti mener jeg er meget velfungerende menesker i forhold til nogle af de personer der færdes frit på forum nu.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
kyhn skrev:
| Nej, men det giver stadigvæk "folk" adgang til at sende PBer |
|
|
Du kan ved hjælp af din profilopsætning tildele "venner" som ikke skal have lov at kontakte dig via PB. Dette gøres med funktionen
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, men da mange elementer har utallige profiler, eller blot opretter nye, kan jeg ikke se hvordan der skal kunne dæmmes op for det. Uagtet diverse opdæmnings muligheder, så påvirker det mit humør at opleve, folk té sig som det passer dem. Hvis ikke det er sjovt, mener jeg at hobbyen skal droppes, eller i det mindste begrænses til en lukket kreds.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Igen - "hjælp til selvhjælp" - hjælp Administratorer og Moderatorer med at dæmme op for evt. problemer.
For naturligvis skal det være sjovt at beskæftige os med vores hobby!
|
| Til top |
|
| |