| Forfatter |
|
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
martin79 Forum Bruger


Bruger siden: 21 Oktober 2006 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 52
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
ha ha ha. Ja, det ligner et rigtigt fodbold tilbud
|
| Til top |
|
| |
Fremmede Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 07 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 22:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også studset over dette tilbud.
Vi ser flere og flere steder, hvor man får et eller andet oven i handlen. Køb et nyt køkken, rejse eller hvad et nu - TIL FULD PRIS!!! og få en 32" fladskærm eller lignende oveni! Hvad betyder det? Jo, hvis man som kunde har forestillet sig, at prisen er til forhandling, så kan forretningen jo med rette sige, at man har fået en vis form for rabat. Så muligheden for rabat bortfalder. Det er jo ikke altid sikkert at man lige står og mangler en fladskærm, så for kunden er dette system ufordelagtigt! Men en ting er sikker- Forretningen har købt lokkemaden billigt og sparer penge på dette fif!
mvh
|
| Til top |
|
| |
HenrikW Forum Bruger


Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1177
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor, dansker er jo kendt for at hente Øl dernede, også til grin over det. __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis jeg stod og manglede en 50" pioneer ville jeg helt klart overveje det alene fordi jeg ville få 10 rammer pils med
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
NriK Forum Bruger


Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hos en seriøs forhandler kan man spørge om hvordan noise-reductions og farver indstilles bedst muligt, hvilke film der er gode at kalibrere efter, og hvor den bedst placeres i stuen. Når du har pakket tv'et i din bil og skal til at sige pænt farvel (eller på gensyn) så får du lige et par fif til hvordan du nemmest får den op af papkassen og op på væggen, samt hvordan du rengør den mest skånsomt og at du bare kan ringe hvis der er noget du er i tvivl om.
Hos Fleggard ender du med at ødelægge papkassen, hvilken forringer gensalgsværdien, du får den hængt for højt op, du ridser den pga. forkert pudseklud/rensemiddel, og du får det ikke indstillet korrekt hvilket gør dig 'træt' af at se tv og generelt utilfreds med dit køb. Og det eneste den 16-årige kasseassistent kan fortælle dig er, at du ikke kan få pant for dåserne i Danmark.
God fornøjelse.
|
| Til top |
|
| |
kaso Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
NriK skrev:
|
Hos en seriøs forhandler kan man spørge om hvordan noise-reductions og farver indstilles bedst muligt, hvilke film der er gode at kalibrere efter, og hvor den bedst placeres i stuen. Når du har pakket tv'et i din bil og skal til at sige pænt farvel (eller på gensyn) så får du lige et par fif til hvordan du nemmest får den op af papkassen og op på væggen, samt hvordan du rengør den mest skånsomt og at du bare kan ringe hvis der er noget du er i tvivl om.
Hos Fleggard ender du med at ødelægge papkassen, hvilken forringer gensalgsværdien, du får den hængt for højt op, du ridser den pga. forkert pudseklud/rensemiddel, og du får det ikke indstillet korrekt hvilket gør dig 'træt' af at se tv og generelt utilfreds med dit køb.
|
|
|
Men alt dét ser du ikke efter 10 rammer øl...... 
|
| Til top |
|
| |
NriK Forum Bruger


Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
kaso skrev:
Men alt dét ser du ikke efter 10 rammer øl......  |
|
|
hehe
for en gangs skyld er vi enige Kaso. Men de ti rammer holder jo max til en weekends normal forbrug 
|
| Til top |
|
| |
Fremmede Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 07 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad gør man, hvis man ikke kan lide øl?
Hvorfor er det ikke et G8 Pioneer?
|
| Til top |
|
| |
preben1234 Forum Bruger


Bruger siden: 10 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 252
|
| Sendt: 28 Juni 2007 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ber om en flaske kahlua
|
| Til top |
|
| |
bphhm Forum Bruger


Bruger siden: 25 Marts 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 309
|
| Sendt: 29 Juni 2007 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skal man have fjernsynet med? Det fylder så meget i bagagerummet at der ikke er plads til øllet  __________________ /Hans
|
| Til top |
|
| |
hi-sonny-fi Udelukket fra forum


Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1886
|
| Sendt: 29 Juni 2007 kl. 00:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
NriK skrev:
|
Hos en seriøs forhandler kan man spørge om hvordan noise-reductions og farver indstilles bedst muligt, hvilke film der er gode at kalibrere efter, og hvor den bedst placeres i stuen. Når du har pakket tv'et i din bil og skal til at sige pænt farvel (eller på gensyn) så får du lige et par fif til hvordan du nemmest får den op af papkassen og op på væggen, samt hvordan du rengør den mest skånsomt og at du bare kan ringe hvis der er noget du er i tvivl om.
Hos Fleggard ender du med at ødelægge papkassen, hvilken forringer gensalgsværdien, du får den hængt for højt op, du ridser den pga. forkert pudseklud/rensemiddel, og du får det ikke indstillet korrekt hvilket gør dig 'træt' af at se tv og generelt utilfreds med dit køb. Og det eneste den 16-årige kasseassistent kan fortælle dig er, at du ikke kan få pant for dåserne i Danmark.
God fornøjelse.
|
|
|
Alle os HiFi eksperter behøver da ikke den slags råd. Vi ved da alt hvad der er at vide! 
|
| Til top |
|
| |
Ole_M Forum Bruger

Tidl. The Elite
Bruger siden: 18 Februar 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1084
|
| Sendt: 29 Juni 2007 kl. 00:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alternativ måde at sælge på...
|
| Til top |
|
| |
NriK Forum Bruger


Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
| Sendt: 29 Juni 2007 kl. 08:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hi-Sonny-Fi skrev:
Alle os HiFi eksperter behøver da ikke den slags råd. Vi ved da alt hvad der er at vide!  |
|
|
hi-sonny-fi: Jeg håber det er den joke som de smileys indikerer.
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 29 Juni 2007 kl. 10:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
nja, dem af os der allerede har en plasma hængende ved det jo godt i forvejen, det fik jeg at vide sidst jeg købte en.
Men, hvorfor er deres 436 dyrere end deres 427??? __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |