| Sendt: 04 Juli 2007 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har selv haft fornøjelsen af eje et sæt. De har en meget stor drift effekt mener det var ca 7 watt så de krævede en del effekt for at smide noget lyd ud. Med kun 6½ tomme bas var det ikke så dybt de gik ned men tilgengæld var den bas de leverede supper kontrolleret. Ved moderat lydtryk spillede de fantastisk. Mener de i et hi-fi blad fik et 11 tal i lyd kvalitet. De er vidst over 20 år gamle og kostede den gang ca 3500 kr /stk. Vægt 23 kg/stk. Efter at have brændt en bas af og senere en diskant valgte jeg at smide dem ud. Det blev lidt for dyrt at reparere dem da basen ikke længer kunne skaffes og derfor skulle erstattes af 2 nye og ikke kun 1 ny. Det var et hårdt tab men nu har jeg et par hjemmebygget 2 vejs højtalere der også spiller næsten lige så godt men fylder meget mindre. http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16457&K W=cst1967 Hvis du på jagt efter disse højtalere skal du virkelig passe på at enhederne ikke er skiftet ud med noget billigt bras. Erstatnings enheder kan være svære at få fat i og de er temmelig dyre. M.v.h. Christian
__________________ Christian
Mit DIY-Højtaler
|