Bruger siden: 02 Juli 2007 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 16
Sendt: 02 Juli 2007 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
Hej
Jeg har kæbt mig et 32" shap tv ved hifiklubben. Den skulle jeg gerne bruge et tv ophæng til. Jeg ved godt at fifiklubben sælger en men syntes bare det er lidt meget at skulle give 1500 kr for et ophæng. Er der nogle der kender andre mærker der kan bruges.
Bruger siden: 10 Oktober 2005
Status: Offline Indlæg: 153
Sendt: 03 Juli 2007 kl. 08:01 | IP-adresse registreret
Hej Cliff
Vi skal bruge nogle flere informationer, ellers kan vi ikke hjælpe. Model på dit tv eller vesa standard. Men hvis det skal være med dreje arm bliver det nok lidt svært at komme ret meget ned i pris.
Bruger siden: 31 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 32
Sendt: 04 Juli 2007 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
Dette vægbeslag (med arme) anbefales til max 30 tommer, men det er altid på den sikre side, så det kan sansynligvis bruges til din skærm. Og så koster det kun 300 dask:
Bruger siden: 02 Juli 2007 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 16
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 15:02 | IP-adresse registreret
LCDfreak skrev:
Dette vægbeslag (med arme) anbefales til max 30 tommer, men det er altid på den sikre side, så det kan sansynligvis bruges til din skærm. Og så koster det kun 300 dask:
Bruger siden: 31 Oktober 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 32
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
Cliff.ha skrev:
LCDfreak skrev:
Det er godt nok nogle meget gamle beskeder du er begyndt at besvarre både her og på recordere. Kunne du ikke lige tjekke dato inden du laver nye indlæg. Den på recordere er over to år gammel, så kan det da godt tænkes det er smart det du linker til eller at du på anden måde har interesse i at vi skal se siden. Men det er bare ikke fedt at få reminder på så gamle beskeder.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum