| Forfatter |
|
frederiksen20 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juli 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens, jeg går og spekulere om hvad navnet er på samsung´s nyeste LCD Tv serie om det er 86M eller 87M ? kan ikke rigtig se det for mig. Håber i kan hjælpe :)
Tak
|
| Til top |
|
| |
Mortino Forum Bruger


Bruger siden: 10 Maj 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 20
|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
frederiksen20 skrev:
|
Hej folkens, jeg går og spekulere om hvad navnet er på samsung´s nyeste LCD Tv serie om det er 86M eller 87M ? kan ikke rigtig se det for mig. Håber i kan hjælpe :)
Tak
|
|
|
Den nye serie du refererer til her hedder m86 og m87. Eneste forskel der er på de to modeller, er en sølvkant i designet på nederste ''rammekant'' på m87´eren. På m86 er hele fjernsynet med sorte rammer.
|
| Til top |
|
| |
andersena Branchemedlem

PowerMill Service
Bruger siden: 09 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 758
|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
R8 er skam også en nyeste serie, det er bare en billigere model. samsungs model nummer er bygget af LE (LCD) efterfulgt af størrelsen 40 model typen (S R N M billigst til dyrest) derefter kommer nummeret på serien, 8 er nyest. derefter kommer et tal for de forskellige design. og så et B for black, eller W for white har model nummeret et D har tv'et digi tuner. DVB-T EKS. LE40R86BD = LCD 40" næst billigst serie. 8 generation. design 6, Sort. med digi tuner hvor nemt kan det være?  __________________
|
| Til top |
|
| |
frederiksen20 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juli 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mr. Anderson Forum Bruger


Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du hørt om paralle import?, for det er den model i forhold til Fona's
Den billigeste DANSKE version jeg har set koster 15000,- i bbec.dk.
Ved parallen import kan der være forskel på tunerne, menu sprog, bruganvisninger, support, serivce, garanti og general hjælp ved aut. forhandler/leverandør. Alle ting som jeg har nævt her er faktisk gældene for denne skærm  __________________ Min Bio
|
| Til top |
|
| |
frederiksen20 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juli 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mr. Anderson Forum Bruger


Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 04 Juli 2007 kl. 00:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
De er stort set også ens på papir og spec. lige bort fra det med tuner og menu. Tv'et fungere selvf. udemærket men det er support og garanti du skal bekymmere dig om. Samsung tv skal hedder XEE til sidst i model betegnelsen for at være DK version. F.eks. LE-40M86BDX/XEE dette er den rigtig DK version. Det kan du jo forhår dig om enden du køber for at sikre dem i fremtiden med tv'et __________________ Min Bio
|
| Til top |
|
| |
Mr. Anderson Forum Bruger


Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
|
| Sendt: 04 Juli 2007 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Citér lige fra Getmore hjemmeside!
Getmore kan kun levere manualer/brugsanvisninger på dansk i det omfang der findes en manual på dansk. Vi gør i den forbindelse opmærksom på at mange produkter fra udenlandske producenter ikke ledsages af en manual på dansk.
Sådan skriver en forhandler ikke hvis de ikke sælger paralle import vare generalt. __________________ Min Bio
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 04 Juli 2007 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
næ, de kunne lige så godt lade være med at skrive det, for der er en del ting der ikke har manual på dansk
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Jesper Andersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 957
|
| Sendt: 04 Juli 2007 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Umiddelbart vil jeg nu ikke være så bekymret som Mr. Anderson tilsyneladende er det overfor køb af import-tv. Og hvis du køber hos en DANSK forhandler - import TV eller ej - følger altid DANSK forbruger-lov/beskyttelse med.
mvh __________________ Jesper / Oldhifinut
|
| Til top |
|
| |
kaso Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
|
| Sendt: 04 Juli 2007 kl. 16:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jesper Andersen skrev:
|
Umiddelbart vil jeg nu ikke være så bekymret som Mr. Anderson tilsyneladende er det overfor køb af import-tv. Og hvis du køber hos en DANSK forhandler - import TV eller ej - følger altid DANSK forbruger-lov/beskyttelse med.
mvh
|
|
|
Men specifikt Samsung har i Norden en garanti (bl.a. mod lysende pixels), der er bedre end loven kræver. Den gælder ikke for parallelimporterede varer - så Mr. Anderson har en pointe.....
|
| Til top |
|
| |
frederiksen20 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juli 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 04 Juli 2007 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay så jeg gør klogt i at ladevær med at købe det tv selvom der er 24måneders reklamations ret ?
|
| Til top |
|
| |
bluesy Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juli 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2
|
| Sendt: 06 Juli 2007 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg kig på et tv fra Samsung som Merlin kan gøre til en god pris, de siger der er dansk garanti og derved også pixel garanti (kan jo være en uvidende sælger), men når der står xec til sidst, så er det vel paralleimport, risikerer man så ikke at merlin nægter denne pixel garanti og samsung ikke vil opdatere software på tv? eller kan de have lavet en aftale med samsung?
|
| Til top |
|
| |