| Sendt: 03 Juli 2007 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsan,
jeg er lige flyttet og har nu antenne i stedet for kabel-tv, men jeg kan ikke indstille de kanaler. Der er meget sne, og nogle gange kan jeg hør og se noget, men rigtig dårligt. Er der en mulighed at finde de programmer manuel? Jeg bruger en Beolink 1000 fjernbetjening. Måske er der nogen som har en god ide?
Jeg fik at vide, at en antenne-forstærker hjælper ikke så meget, hvis det nu ikke er fjernsynet, som laver problemer.
|