Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 10:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Kabel til GS20 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lpnielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004
Status: Offline
Sendt: 04 Juli 2007 kl. 18:50 | IP-adresse registreret  

**Flyttet fra højttaler forum - det er nok mere her, at det hører hjemm***

Hej

har lige fået Monitor audio GS20 ind af døren - dejligt at få det til den gode pris hos tapeconnection! Men nu skal jeg jo have tilsluttet nogle kabler - skal siges at jeg snart køber Classic 6.6B som min forstærker. Jeg havde tænkt mig at ville købe Supra PLY, men nu bliver jeg sgu i tvivl om jeg skal købe alm. udgave med 3,4 mm eller jeg skal købe Bi-wire udgaven? Til mit valg af forstærker og højttaler, hvad synes i så? Og hvad er det som man få ekstra af at bi-wire dem?

Til top Vis lpnielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lpnielsen

Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: København
Sendt: 04 Juli 2007 kl. 19:08 | IP-adresse registreret  

Godt at høre, jeg fik "overtalt" dig til et sæt GS20, men det var vel heller ikke så svært til den pris

Hvis jeg var dig, ville jeg købe single-wire, jeg kører pt Xindak SC01 single-wire på mine GS20'ere, og det lyder som en drøm.. Synes at bi-wire er ret opreklameret, og der er selvfølgelig både fordele og ulemper ved bi-wire, ligesom single-wire også har sine fordele/ulemper..
Summa-sumarum er, at ingen af de to tilslutningsmuligheder er perfekte, og derfor ville jeg anbefale dig én af to løsninger, drop bi-wire og fyr de sparede penge af på nogle bajere.. Ellers også lån noget kabel så du kan høre om, det i dine ører er en bedre løsning at bi-wire..

lpnielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Juli 2007 kl. 19:48 | IP-adresse registreret  

Nej det lød som et tilbud, som man næsten ikke måtte misse. Kan også se, at prisen igen er sat 8k op for sort piano, såååååå det er nok ok. 

Jeg tror jeg starter med single-wire....

lpnielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Juli 2007 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

De der plugs der er med - bruger du dem? Ja jeg har jo ikke engang fået dem sat til endnu - skal først have mig en forstærker! Måske jeg kan bruge en gammel technics surround receiver indtil jeg får købt den nye. Iøvrigt lidt overlegent værktøjssæt med vaterpas der er med....

Rune|WildChild
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 September 2004
Lokalitet: København
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 10:08 | IP-adresse registreret  

lpnielsen skrev:
De der plugs der er med - bruger du dem? Ja jeg har jo ikke engang f�et dem sat til endnu - skal f�rst have mig en forst�rker! M�ske jeg kan bruge en gammel technics surround receiver indtil jeg f�r k�bt den nye. I�vrigt lidt overlegent v�rkt�jss�t med vaterpas der er med....

Ja det er et lækkert værktøjssæt der følger med, omend det er lidt overkill... Jeg ved ikk hva du hentyder til med de plugs der? Er det skumpropperne? Hvis det er dem, så bruger jeg dem ikke..

Til gengæld kan jeg give dig det råd at bruge spikes og ikke de fødder der er bygget til trægulve, rummet spiller alt for meget med, hvis de ikke står på spikes..

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes