Bruger siden: 10 Maj 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 20
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 13:48 | IP-adresse registreret
Vil bare gerne vide hvilket mærke af følgende man i dag anser som værende det bedste på markedet blandt LCD fjernsyn. Er det Philips, Panasonic, Jvc, Sony, Samsung, LG, Sharp eller...?
Ved godt at mærker som Loewe, Runco er bedre men er mere interesseret i at høre hvilket af de mere almindelige mærker er bedst, da jeg snart skal ha´ anskaffet mig et og er lidt kræsen
Bruger siden: 30 Marts 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 343
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
Du må ud og kigge dem an, ingen herinde kan fortælle dig hvad du syntes er bedst og pæneste
Alle er jo farvet af deres ejen meninger og holdninger. Ud fra stalestikker er Samsung, Sharp og Sony vist på toppen og derefter Philips, Panasonic, JVC osv derned af. Men det er mere hvad salg angår. Jeg ville kigge lidt på Sony og Samsung men svært af finde ud af, har selv skiftet lidt rundt og testet en del på de forskellige, efter min mening har de alle samme gode billeder men mangler i farve spectrum, (f.eks. den blå farve i Samsung M8 er lidt til den lilla side)
Bruger siden: 04 Marts 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3050
Sendt: 06 Juli 2007 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
Mortino skrev:
Vil bare gerne vide hvilket mærke af følgende man i dag anser som værende det bedste på markedet blandt LCD fjernsyn. Er det Philips, Panasonic, Jvc, Sony, Samsung, LG, Sharp eller...?
Stort set alle producenter laver meget forskellige kvaliteter af LCD-tv, så det er vigtigere at finde frem til den rigtige model, end at finde det rigtige mærke. Eksempelvis Philips laver nogle modeller der er blandt de absolut bedste på markedet, og samtidig har de modeller i programmet der hører til de absolut ringeste.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum