Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 11:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: denon dp47-f (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
shotty
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 17:09 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Jeg har lige købt mig en mint-condition denon dp47-f pladespiller, som jeg er helt tosset med. Jeg overvejer dog at opgradere pick-up'en. Den nuværende denon dl-110 gør det egentligt udemærket, men jeg kunne dog godt tænke mig at hente lidt i toppen/diskanten. har i nogle forslag i prisklassen optil små 1500 kr., og vil min dp47-f kunne yde en bedre pick-up retfærdighed eller vil det blive overkill?

Jeg har yderligere et spørgsmål vedr. pladespillerens interne strømforsyning - den brummer! Når pladespilleren er slukket kan jeg høre en svag brummen fra kabinettet. Jeg har pænt god hørelse, og min kæreste synes ikke det er noget specielt. Jeg kan alligevel ikke helt slippe tanken vedr. den brummende lyds indflydelse på lyden. Er det standard at strømforsyninger skal brumme? (Ved godt de fleste har en svag brummen, men den her brummen er noget højere end normalt) Kan strømforsyningen være ved at "stå af"? Måske er der nogle derude der har en dp47-f der kan fortælle om deres brummer...?

vh shotty

Til top Vis shotty's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af shotty

jan_stevns
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 14 Juli 2007 kl. 20:06 | IP-adresse registreret  

shotty skrev:

Jeg har yderligere et spørgsmål vedr. pladespillerens interne strømforsyning - den brummer! Når pladespilleren er slukket kan jeg høre en svag brummen fra kabinettet. Jeg har pænt god hørelse, og min kæreste synes ikke det er noget specielt. Jeg kan alligevel ikke helt slippe tanken vedr. den brummende lyds indflydelse på lyden. Er det standard at strømforsyninger skal brumme? (Ved godt de fleste har en svag brummen, men den her brummen er noget højere end normalt) Kan strømforsyningen være ved at "stå af"? Måske er der nogle derude der har en dp47-f der kan fortælle om deres brummer...?

vh shotty

Min er tavs som graven ;)

Venligst
-Jan
Til top Vis jan_stevns's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jan_stevns Besøg jan_stevns's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes