Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 00:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: hovedtelefonforstærker! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
nait5i
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 06 Juli 2007 kl. 23:50 | IP-adresse registreret  

Er der nogle der ved hvor man for et rimeligt beløb kan anskaffe sig en hovedtelefonforstærker? Jeg har en naim nait5i, og der er ikke udgang til hovedtelefoner, jeg har kigget på naims egen hovedtelefonforstærker, men det løber op i 5000kr incl strømforsyning, det er så lige i overkanten. Jeg havde regnet med at kunne anskaffe hovedtelefoner og forstærker for det samme beløb! Den skal helst kunne tilsluttes en signaludgang, da jeg ikke er meget for at sætte noget ekstra til naimens højttalerstik! På forhånd tak!

Til top Vis nait5i's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nait5i

McFrede
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 07 Juli 2007 kl. 00:08 | IP-adresse registreret  

Hvad med selvbyg?

Jeg har med hjælp fra Carrotman (meget hjælp) herinde bygget en M^3 til ca 2.600,- så har du stadig ~2.400 tilbage til at købe dig et par Sennheiser HD650. 

Du kan læse om M^3'en her:

http://www.amb.org/audio/mmm/

Til top Vis McFrede's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af McFrede Besøg McFrede's Websted

sennheiser
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2006
Lokalitet: Sydsjælland
Sendt: 07 Juli 2007 kl. 00:11 | IP-adresse registreret  

ja det findes noget der er meget billigere jeg har selv lige været henne og invetere i en creek OBH 21 til 1500 og jeg syntes den gør det rigtig godt er alle pengene værd. der findes også en special edition af denne den heder sjovt nok creek OBH 21SE koster 2500 skulle være ligt bedre hvor meget det ved jeg ikke ellers er der en x-can v3 skulle være ligt bedre end den anden nævnte koster 2800. hvad for nogle hovedtelefoner havde du tænkt dig hvis du skal havde noget med ligt klasse skal du gå efter sennheiser eller grado. jeg har selv sennheiser hd 555 og de er gode koster 750 på edbpriser men hvis du er musik elsker skal du op i noget sennheiser hd 600/hd650 koster 1500/2400 også på edbpriser.
Til top Vis sennheiser's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sennheiser

Red King
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 07 Juli 2007 kl. 00:41 | IP-adresse registreret  

Hvad med at tage en Tur ind til Tape Connection i København!

De har blandt andet før nævnte X-Can v3

Til top Vis Red King's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Red King

nait5i
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Juli 2007 kl. 00:50 | IP-adresse registreret  

Tak for forslagene! selvbyg er helt klart en mulighed, jeg har været igang for nogle år siden, da var det et par små ht`ere, det gik ok!

creek ser ud som noget der er værd at kigge nærmere på!

den der m^3 ser interessant ud, jeg har også været inde og kigge lidt på linket, men den ser også lidt udfordrende ud, men er helt klart et emne!

Tak!

Fandt lige et par sennheiser hd477 i en skuffe, dem havde jeg rent glemt at jeg havde, hvorffor mon!!?

McFrede
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 07 Juli 2007 kl. 01:04 | IP-adresse registreret  

Der er skam ikke de store udfordringer i den, den tager bare den tid den tager, især vil du være godt stillet hvis du kan få Carrotman til at hjælpe dig i samme grad som mig...

Jeg kan eventuelt prøve at tage et par billeder en af de nærmeste dag og stykke en styklite sammen på alt det du skal bruge UDOVER komponenter...

Til top Vis McFrede's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af McFrede Besøg McFrede's Websted

nait5i
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Juli 2007 kl. 20:24 | IP-adresse registreret  

tak for forslagene, jeg er hook på noget selvbyg men jeg er ikke så glad for at man ikke kan købe hele kittet på en gang til m^3, jeg har også kigget lidt på nogle af kineserne, men jeg ved ikke helt hvordan man skal regne prisen ud i dk med moms og afgifter! Så lige indtil videre bliver det ved overvejelsen.

Tak for hjælpen!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes