Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 19:13   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Sanyo PLV Z5 eller bedre? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Brian Krist
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Juli 2007
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 94
Sendt: 07 Juli 2007 kl. 11:00 | IP-adresse registreret  

Jeg havde, langt om længe, besluttet mig for, at købe en Sanyo PLV Z5 projekter, som kan erhverves for den sølle sum af ca. 8.700kr.

Men.... så kom jeg til at tænke på, om det bedre kan betale sig, at bruge lidt flere penge på skidtet, og så måske få noget der er lidt bedre...
Har undersøgt markedet ud og ind, i prisklassen 8.000 til 10.000, så dem kender jeg efterhånden næsten alt til, og derfor netop valgt Sanyo PLV Z5.

Hvilken projekter skal man kigge efter hvis man leder i priskassen 10.000 til 15.000 eller måske endda 20.000...?

Man må meget gerne komme med nogle forslag til nogle modeller.
Til top Vis Brian Krist's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian Krist
 
tma86
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Februar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 158
Sendt: 07 Juli 2007 kl. 11:49 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige købt en Z5 og er meget tilfreds. Har dog købt den i Tyskland, hvor jeg gav 7.400 kr. inkl fragt. Sendt pr. efterkrav. Bestilt mandag aften og modtaget onsdag morgen, så det kan næsten ikke gøres hurtigere.



__________________
Til top Vis tma86's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tma86
 
Brian Krist
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Juli 2007
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 94
Sendt: 07 Juli 2007 kl. 12:22 | IP-adresse registreret  

Hvor præcist fandt du den, til den pris????
Til top Vis Brian Krist's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian Krist
 
Brian Krist
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Juli 2007
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 94
Sendt: 07 Juli 2007 kl. 12:25 | IP-adresse registreret  

Pyt, har selv fundet den i tyskland nu...

Hvor tilfreds er du med projektoren? kan det samlignes med et ordentligt billede fra godt plasma/lcd tv?
Til top Vis Brian Krist's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian Krist
 
Gerdes
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 April 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 1408
Sendt: 07 Juli 2007 kl. 12:48 | IP-adresse registreret  

Brian Krist skrev:

Hvilken projekter skal man kigge efter hvis man leder i priskassen 10.000 til 15.000 eller måske endda 20.000...?

Man må meget gerne komme med nogle forslag til nogle modeller.

Hvis du ikke kender forskellen på DLP og LCD projektorer vil jeg anbefale dig at lave lidt research på disse teknologier først, gerne live.

Selv er jeg klart til DLP og inden for din prisramme på 20k vil jeg foreslå dig at kigge på Sim2 D10. Den koster vejl. 18k.



__________________
Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
Til top Vis Gerdes's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gerdes
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes