| Sendt: 13 Juli 2007 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Jobbe
Fin spørgsmål men . . . jeg troede mange eller en hel del ville have noget at Optage på, og evt. modtage gennem samme, altå DVB Kabel til sin HD Recorder og til ens Fladskærm (som kun har DVB-T).
Det andet gik på når der var indbygget Kabel tuner blev kvaliteten måske FOR god [i forhold til noget andet ], hvad ved jeg ikke, istedet for via Scart. Der er noget her jeg ikke kender til vedrørende kvaliteten.
Jeg ved det altså ikke. Noget med da DR begyndte sende digital sidste år, at disse skulle have digital udgang selvom det jo ikke var HDTV. Hvilket mindere mig om noget optage på lydbånd fra Radio . . .
Hvis ting ikke sker har det måske en grund.
|