Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2026 | 06:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Sony TA-F3000ES - Dynaudio Audience 72 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Gjen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juli 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 08 Juli 2007 kl. 17:32 | IP-adresse registreret  

Hej Forum

Min gamle forstærker (Sony TA-F3000ES skal have nye højtalere. Er noget i tvivl om den er kvalificeret til at få hvad som helst. Her er lidt spec. fra instruktionbogen:

Udgangseffekt: 4 ohm. 60w+60w (DIN) - 8 ohm. 40w+40w (DIN) - ved 4 ohm, 20Hz til 20kHz, overtonedistortion 0,04% - ved 8 ohm, 20Hz til 20 kHz, overtonedistortion 0,02%

Har tænkt at forsøge at sætte den sammen med feks. Dynaudio Audience 72. Sensitivity 87 dB

Jeg har ikke noget ønske om et voldsomt lydtryk, spiller normalt ved moderat lystyrke, og går lidt højere ved "godt humør". Peter Gabriel, Dave Mathew, U2, Verdensmusik er tit ind over, hvorimod klassisk, og opera sjældent nydes.

Jeg har forstået at min forstærker regnes for Wattsvag, og at Dynaudio`en gerne vil have masser af watt. Vil jeg kunne få udnyttet Dynaudio højtalerne med denne forstærker (som ikke vil blive udskiftet

Har jeg en dårlig sag her, og skal se efter noget andet ? Har i øjeblikket et par Advance Signature Mk3. De har aldrig været over kl. 12 på volumenknappen 

Vil meget gerne høre fra nogle erfarne folk, som kan hjælpe mig på vej

Til top Vis Gjen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gjen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes