| Sendt: 11 Juli 2007 kl. 14:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Jeg går kraftigt og overvejer at sælge mit anlæg tilfordel for noget B&W og NAD, men da jeg ikke har handlet så meget med brugt hifiudstyr så ved jeg ikke hvad der er en rimelig pris.
DETTE ER IKKE ET SALGS INDLÆG, JEG ER IKKE UDE PÅ AT REKLAMERE FOR MIT ANLÆG!! Så er der ingen tvivl om det vel?
Mit anlæg er 2 styk Cerwin-vega CLSC15 som har lidt smårisser rundtomkring, men ikke noget der kan ses på afstande over 1m så de er meget små, de har ikke være præsset altformeget gennem deres liv og de virker 100% og lydder som de skal. De er ca 2-3år gamle.
Der ud over så er der min forstærker, som er en DAP-Audio P-900 på 2*450Wrms i 4 Ohm og 350Wrms i 8 Ohm, den levere 900Wrms i 8 Ohm når den er brokoblet. Den er lige som højtalerne også de 2-3 år og der er et link til produktets hjemmeside her: http://highlite.omc.net/index.php/highlite/silver.econtent/c atalog/highlite/dap_audio/gear/amplifiers/p_900_vintage Designet på min er dog anderledes da det er den gamle model jeg har. Forstærkeren står uden en eneste rise og er i 100% samme stand som da jeg hev den ud af papkassen da jeg fik den.
Hvad vil være en realistisk pris på dette anlæg? Jeg ved som sagt ikke hvad sådan nogle ting er værd brugt.
Igen så er denne tråd ikke lavet for at sælge anlægget men får at få ren realistisk pris på hvormeget jeg kan sælge det for.
__________________ www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=83620&KW
|