| Forfatter |
|
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå så det er dig king der ska være disckokey på det arrangement.. hvis det ikke lå så lang væk var jeg da dukket op!!
MVH
Don
|
| Til top |
|
| |
Per N Forum Bruger


Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spændende, bare dresscoden ikke står på nudist style lige som hjemme ved dig selv. __________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Per N skrev:
|
Spændende, bare dresscoden ikke står på nudist style lige som hjemme ved dig selv.
|
|
|
He He - ja de foto var ikke for gode..... 
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
don dario skrev:
Nå så det er dig king der ska være disckokey på det arrangement.. hvis det ikke lå så lang væk var jeg da dukket op!!
MVH Don |
|
|
Dario du skal da være meget velkommen - jeg tar nogle af de helt tunge vinyler med 
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pas nu på King. Du ender bare op med at købe Vantage
Mine lander imorgen i min stue __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Zakken Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 765
|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Damn, det er da klart man skal komme. Må man bare dumpe ind?
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger


Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 12 Juli 2007 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
ærgeligt at det ikke bliver uden for skoleferien for jeg er nemlig på en efterskole i Varde efter ferien og så var jeg da kommet!!! men altså, når man nu er bofast i århus, ja så er det sku lidt for langt __________________
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 13 Juli 2007 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
|
Pas nu på King. Du ender bare op med at købe Vantage
Mine lander imorgen i min stue
|
|
|
Ja... og de Martin logan / Vantage som står ved Expert i Varde er tilspillet
Så der bliver spillet højt i morgen ved demo 
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 13 Juli 2007 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|

king skrev:
Music4life skrev:
|
Pas nu på King. Du ender bare op med at købe Vantage
Mine lander imorgen i min stue
|
|
|
Ja... og de Martin logan / Vantage som står ved Expert i Varde er tilspillet
Så der bliver spillet højt i morgen ved demo 
|
|
|
Giv den gas King. Vantage elsker dynamik __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Zakken Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 765
|
| Sendt: 14 Juli 2007 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Puuuhaaa, for en lytter jeg har været på.
Tak for kaffe "King" og makker
Jeg har endnu ikke turde tænde for mit eget udstyr, af frygt for at blive skuffet. Har dog fundet Andreas W ind fra pladebrokkassen, så den skal der lyttes på, engang i aften.
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 14 Juli 2007 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zakken skrev:
|
Puuuhaaa, for en lytter jeg har været på.
Tak for kaffe "King" og makker
Jeg har endnu ikke turde tænde for mit eget udstyr, af frygt for at blive skuffet. Har dog fundet Andreas W ind fra pladebrokkassen, så den skal der lyttes på, engang i aften.
|
|
|
Hvordan lød Vantage i dine øre __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
Zakken Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 765
|
| Sendt: 14 Juli 2007 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
Zakken skrev:
|
Puuuhaaa, for en lytter jeg har været på.
Tak for kaffe "King" og makker
Jeg har endnu ikke turde tænde for mit eget udstyr, af frygt for at blive skuffet. Har dog fundet Andreas W ind fra pladebrokkassen, så den skal der lyttes på, engang i aften.
|
|
|
Hvordan lød Vantage i dine øre
|
|
|
Jeg lyttede først på Summit, og må indrømme at selv om de lyder milevidt bedre end mine egne, så synes jeg ikke de er over 100 kilo kroner værd.
Senere satte de Vantage på, og for dælen en skøn lydoplevelse . De hang ,i mine ører, perfekt sammen i hele frekvensområdet, måske var den allerdybeste bas ikke helt med, men den bas der var virkede hurtig og præcis.
Jeg havde ikke regnet med at jeg ville sige det, men 50 kilo kroner, virker pludseligt ikke så slemt. Det er jo bare 1000.- i måneden over 5 år.  
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 14 Juli 2007 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zakken skrev:
|
Jeg har endnu ikke turde tænde for mit eget udstyr, af frygt for at blive skuffet. Har dog fundet Andreas W ind fra pladebrokkassen, så den skal der lyttes på, engang i aften.
|
|
|
Nej det er nemlig det farlige.
Jo bedre en demo man har været til, jo ringere lyder ens eget system når man vender hjem igen.
Jeg ville gerne have været derned også.
Jeg har desværre stadig Vantage og Summit til gode.
Men det er måske nok også det klogeste __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 14 Juli 2007 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zakken skrev:
Music4life skrev:
Zakken skrev:
|
Puuuhaaa, for en lytter jeg har været på.
Tak for kaffe "King" og makker
Jeg har endnu ikke turde tænde for mit eget udstyr, af frygt for at blive skuffet. Har dog fundet Andreas W ind fra pladebrokkassen, så den skal der lyttes på, engang i aften.
|
|
|
Hvordan lød Vantage i dine øre
|
|
|
Jeg lyttede først på Summit, og må indrømme at selv om de lyder milevidt bedre end mine egne, så synes jeg ikke de er over 100 kilo kroner værd.
Senere satte de Vantage på, og for dælen en skøn lydoplevelse . De hang ,i mine ører, perfekt sammen i hele frekvensområdet, måske var den allerdybeste bas ikke helt med, men den bas der var virkede hurtig og præcis.
Jeg havde ikke regnet med at jeg ville sige det, men 50 kilo kroner, virker pludseligt ikke så slemt. Det er jo bare 1000.- i måneden over 5 år.  
|
|
|
Det glæder mig at du deler samme oplevelse med Vantage . Der er netop landet sådan et par banditter i min stue og jeg har ikke et øjeblik fortrudt min beslutning om disse skønheder. Man glemmer fuldstændig at de "kun" koster 50k når man nyder musikken. Har aldrig følt større musikglæde Basta ! og kan det blive meget bedre ? __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 14 Juli 2007 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
En Martin logan - Vantage er helt klart god men...... Summit er bare lidt bedere !
Jeg er også vildt forelsket i Vantage - men..... penge hænger ikke på træet !
Syntes også det var en god demo (sjovt at møde nogle jer fra hifi4all) - glæd jer til næste gang jeg køre demo i Varde !
Hilsen King-)
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 07:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
|
En Martin logan - Vantage er helt klart god men...... Summit er bare lidt bedere !
Jeg er også vildt forelsket i Vantage - men..... penge hænger ikke på træet !
Syntes også det var en god demo (sjovt at møde nogle jer fra hifi4all) - glæd jer til næste gang jeg køre demo i Varde !
Hilsen King-)
|
|
|
Du har da ellers investeret en del de senere år. Så hvad betyder et sæt Vantage ?
Sælg din pladespiller  __________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 10:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Music4life skrev:
king skrev:
|
En Martin logan - Vantage er helt klart god men...... Summit er bare lidt bedere !
Jeg er også vildt forelsket i Vantage - men..... penge hænger ikke på træet !
Syntes også det var en god demo (sjovt at møde nogle jer fra hifi4all) - glæd jer til næste gang jeg køre demo i Varde !
Hilsen King-)
|
|
|
Du har da ellers investeret en del de senere år. Så hvad betyder et sæt Vantage ?
Sælg din pladespiller 
|
|
|
Jo bedere udstyr du spænder for Vantage - jo bedere spiller de..... ikke 
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
Music4life skrev:
king skrev:
|
En Martin logan - Vantage er helt klart god men...... Summit er bare lidt bedere !
Jeg er også vildt forelsket i Vantage - men..... penge hænger ikke på træet !
Syntes også det var en god demo (sjovt at møde nogle jer fra hifi4all) - glæd jer til næste gang jeg køre demo i Varde !
Hilsen King-)
|
|
|
Du har da ellers investeret en del de senere år. Så hvad betyder et sæt Vantage ?
Sælg din pladespiller 
|
|
|
Jo bedere udstyr du spænder for Vantage - jo bedere spiller de..... ikke 
|
|
|
Det ville sgu da også være synd og skam at sælge den pladespiller. De fåes da ikke meget finere. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Music4life Forum Bruger


Bruger siden: 25 Juni 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3776
|
| Sendt: 28 Juli 2007 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak til King samt øvrige hifi entuasiaster for en hyggelig dag Lørdag. d. 28/7-07
Vi ses igen til endnu en dag i lydens tjeneste og hyggeligt samvær
Nb. Hvor er jeg dog glad for mine Vantage King
__________________ "Det er musikken det drejer sig om"
|
| Til top |
|
| |