| Sendt: 13 Juli 2007 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Help guys. Jeg købte for en uge siden en forlænger-ting til mit eksisterende S-VHS-kabel og et ekstra kabel således at jeg nu har ét 20m kabel. I aftes ville jeg se en film fra min DVD-afspiller. S-VHS kablet sad mellem computer og tv, så jeg tog kablet ud, delte det i to to satte det fra tv til DVD i stedet.
Straks jeg tændte for det hele begyndte en konstant brumme-lyd fra min højttalere. Jeg kan jo næsten regne ud, at det skal de ikke, men hvad f**den gør jeg ? Ingen phono-kabler er pillet fra og ingen højttalerterminaler er rykket ved. What seems to be the big idea ? Håber I kan hjælpe. Skal jeg bare tage alt fra hinanden og genforbinde på ny ? __________________ // Mit Setup , Mine Film //: Customize, don´t compromise
|