Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 04:27   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Roomperfekt til PC? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Christian Jense
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 621
Sendt: 14 Juli 2007 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Hej.
Nu ved jeg at der er lavet en række fortærkere med Roomperfekt i, men er det muligt at få sådan et program til at indstille PCens EQ? for det burde jo give samme resultat om du ændre på din forstærker, eller om du ændre på din lydkilde ik?

Jeg har en mic, så er der lavet en eller anden for for software som gør det samme ved computerens lyd, som roomperfekt gør ved forstærkeren? og kan det fås gratis?


__________________
www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=83620&KW
Til top Vis Christian Jense's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Christian Jense
 
Torben
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2003
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 440
Sendt: 14 Juli 2007 kl. 12:50 | IP-adresse registreret  

Dette her skulle kunne gøre noget af det samme.

http://www.acourate.com/

Mvh
Torben

 

Til top Vis Torben's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Torben
 
reenberg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 Maj 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 466
Sendt: 14 Juli 2007 kl. 12:57 | IP-adresse registreret  

  http://www.duffroomcorrection.com/wiki/Main_Page

Start her. Det er lidt langhåret, men er meget gennemført. Der er en grundig skridt for skridt gennemgang der viser hvordan du gør osv.

Husk at det kræver en MÅLE mikrofon at lave DRC en almidelig mikrofon er ikke lineær nok.

Til top Vis reenberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af reenberg
 
Christian Jense
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 Maj 2006
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 621
Sendt: 14 Juli 2007 kl. 14:02 | IP-adresse registreret  

Hvor kan man leje/låne sådan en målemic?

__________________
www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=83620&KW
Til top Vis Christian Jense's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Christian Jense
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes