Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 00:14   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Maling af forstærker (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
master_windu
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 December 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 21
Sendt: 14 Juli 2007 kl. 13:38 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har været ude for et lille uheld hvor noget af min maling er skallet af på min Rotel RSP-1068 forstærker.

Så ville jeg høre om man evt. kan male den over og hvilket slags maling man kan bruge.

Den er helt ny og jeg tror aldrig jeg for den solgt den igen i den tilstand

Håber nogle kan hjælpe på forhånd tak
Til top Vis master_windu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af master_windu Besøg master_windu's Websted
 
master_windu
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 December 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 21
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 00:08 | IP-adresse registreret  

Slet ingen der har et forslag?
Til top Vis master_windu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af master_windu Besøg master_windu's Websted
 
Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 1950
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 00:12 | IP-adresse registreret  


Hvilken slags uheld snakker vi lige om?....slag, væske eller?

__________________
"Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"


Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo
 
adamtulinius
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 20 Juli 2007
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 108
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 00:14 | IP-adresse registreret  

Den er formentligt pulverlakeret.. Intet du kan gøre selv.
Til top Vis adamtulinius's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af adamtulinius
 
master_windu
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 17 December 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 21
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 00:16 | IP-adresse registreret  

Det er ligesom malingen er skallet af nok pga. min cd-afspillerhar stået ovenpå og riset den. Min forforstærker blev også utrolig varm da jeg havde den ovenpå så det har nok også haft en indflydelse
Til top Vis master_windu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af master_windu Besøg master_windu's Websted
 
NriK
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 April 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1780
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 00:27 | IP-adresse registreret  

Det kan være svært at fixe sådan malermæssigt. Men du kan måske købe en ny topplade som reservedel.
Jeg havde en gang fået lavet nogle mærker der ikke kunne komme af på en CD afspiller. Jeg købete et nyt svøb til den.
Til top Vis NriK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NriK
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes