Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 18:50   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: McIntosh (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 15 Juli 2007 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

Hvem forhandler egentlig gode gamle McIntosh?

Jeg ved godt, at PS Audio er importører, men deres hjemmeside er ikke videre informativ.

Nogen der ved det?

 



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 
-KP-
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 737
Sendt: 15 Juli 2007 kl. 15:49 | IP-adresse registreret  

Brian7500 skrev:

Hvem forhandler egentlig gode gamle McIntosh?

Jeg ved godt, at PS Audio er importører, men deres hjemmeside er ikke videre informativ.

Nogen der ved det?

 

www.ktradio.dk

 

Til top Vis -KP-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -KP-
 
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 15 Juli 2007 kl. 15:56 | IP-adresse registreret  

-KP- skrev:
Brian7500 skrev:

Hvem forhandler egentlig gode gamle McIntosh?

Jeg ved godt, at PS Audio er importører, men deres hjemmeside er ikke videre informativ.

Nogen der ved det?

 

www.ktradio.dk

 

Det var da et bud ja. Tak for det.

Andre?



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 
miibmiib
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Oktober 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 103
Sendt: 15 Juli 2007 kl. 16:04 | IP-adresse registreret  

http://topsoundhifi.dk

__________________
Pro-ject Debut 3. Pro-ject Phonobox 2. Grado SR80. ShureE3C. TrekStor Vibez. MeizuM6.
Til top Vis miibmiib's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miibmiib
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 15 Juli 2007 kl. 16:09 | IP-adresse registreret  

Hej Brian.

Er sikker på, at vassagohifi.com kan skaffe noget, engang imellem.
Men sørg for, at hvis du køber noget, at det ikke er udgaver med glødelamper i lysshowet. Det vil nemlig irritere dig lige så meget som at skulle skifte rør i en rørforstærker.

Mvh.
Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 15 Juli 2007 kl. 16:10 | IP-adresse registreret  

miibmiib skrev:
http://topsoundhifi.dk

Tak for det input.

Hvad med længere vest over?

Ingen forhandlere der?



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 15 Juli 2007 kl. 16:11 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:
Hej Brian.

Er sikker på, at vassagohifi.com kan skaffe noget, engang imellem.
Men sørg for, at hvis du køber noget, at det ikke er udgaver med glødelamper i lysshowet. Det vil nemlig irritere dig lige så meget som at skulle skifte rør i en rørforstærker.

Mvh.

Okay.

Tak for tippet.

Men hvad er alternativet til glødelamper?

Og hvordan lurer jeg hvilke modeller der har det?



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 15 Juli 2007 kl. 16:28 | IP-adresse registreret  

Brian7500 skrev:

Milu skrev:
Hej Brian. Er sikker på, at vassagohifi.com kan skaffe noget, engang imellem. Men sørg for, at hvis du køber noget, at det ikke er udgaver med glødelamper i lysshowet. Det vil nemlig irritere dig lige så meget som at skulle skifte rør i en rørforstærker. Mvh.


Okay.


Tak for tippet.


Men hvad er alternativet til glødelamper?


Og hvordan lurer jeg hvilke modeller der har det?



Alternativet er lysleder som de er gået over til - det holder nok bedre - omend jeg ikke ved hvordan sådan noget fungerer.
Ellers må du ind på McIntosh's hjemmeside, der må det stå under de forskellige modeller.
Jeg ved at MA6900 (egen erfaring), MA6500 og nogle af starter modellerne af effektforstærkerne har glødelamper - som du f.eks. finder i en lommelygte.

Mvh.
Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 15 Juli 2007 kl. 16:30 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:
Brian7500 skrev:

Milu skrev:
Hej Brian. Er sikker på, at vassagohifi.com kan skaffe noget, engang imellem. Men sørg for, at hvis du køber noget, at det ikke er udgaver med glødelamper i lysshowet. Det vil nemlig irritere dig lige så meget som at skulle skifte rør i en rørforstærker. Mvh.


Okay.


Tak for tippet.


Men hvad er alternativet til glødelamper?


Og hvordan lurer jeg hvilke modeller der har det?



Alternativet er lysleder som de er gået over til - det holder nok bedre - omend jeg ikke ved hvordan sådan noget fungerer.
Ellers må du ind på McIntosh's hjemmeside, der må det stå under de forskellige modeller.
Jeg ved at MA6900 (egen erfaring), MA6500 og nogle af starter modellerne af effektforstærkerne har glødelamper - som du f.eks. finder i en lommelygte.

Mvh.

Det lyder bøvlet.

Nå ja du har haft en Mac...



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 15 Juli 2007 kl. 16:36 | IP-adresse registreret  

Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Brian7500 skrev:

Milu skrev:
Hej Brian. Er sikker på, at vassagohifi.com kan skaffe noget, engang imellem. Men sørg for, at hvis du køber noget, at det ikke er udgaver med glødelamper i lysshowet. Det vil nemlig irritere dig lige så meget som at skulle skifte rør i en rørforstærker. Mvh.


Okay.


Tak for tippet.


Men hvad er alternativet til glødelamper?


Og hvordan lurer jeg hvilke modeller der har det?


Alternativet er lysleder som de er gået over til - det holder nok bedre - omend jeg ikke ved hvordan sådan noget fungerer. Ellers må du ind på McIntosh's hjemmeside, der må det stå under de forskellige modeller. Jeg ved at MA6900 (egen erfaring), MA6500 og nogle af starter modellerne af effektforstærkerne har glødelamper - som du f.eks. finder i en lommelygte. Mvh.


Det lyder bøvlet.


Nå ja du har haft en Mac...



Ja bøvlet? Total bøvlet!
Jeg måtte undvære den i over 1 måned, pga. at der var gået én lille lampe - der sidder vel 8 eller sådan noget! Og pga. garantien måtte jeg jo ikke selv skifte den - og importøren havde den ikke på lager - sådan nogle pærer tager jo også en del lagerplads...

Mvh.
Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 15 Juli 2007 kl. 16:45 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Brian7500 skrev:

Milu skrev:
Hej Brian. Er sikker på, at vassagohifi.com kan skaffe noget, engang imellem. Men sørg for, at hvis du køber noget, at det ikke er udgaver med glødelamper i lysshowet. Det vil nemlig irritere dig lige så meget som at skulle skifte rør i en rørforstærker. Mvh.


Okay.


Tak for tippet.


Men hvad er alternativet til glødelamper?


Og hvordan lurer jeg hvilke modeller der har det?


Alternativet er lysleder som de er gået over til - det holder nok bedre - omend jeg ikke ved hvordan sådan noget fungerer. Ellers må du ind på McIntosh's hjemmeside, der må det stå under de forskellige modeller. Jeg ved at MA6900 (egen erfaring), MA6500 og nogle af starter modellerne af effektforstærkerne har glødelamper - som du f.eks. finder i en lommelygte. Mvh.


Det lyder bøvlet.


Nå ja du har haft en Mac...



Ja bøvlet? Total bøvlet!
Jeg måtte undvære den i over 1 måned, pga. at der var gået én lille lampe - der sidder vel 8 eller sådan noget! Og pga. garantien måtte jeg jo ikke selv skifte den - og importøren havde den ikke på lager - sådan nogle pærer tager jo også en del lagerplads...

Mvh.

Det var da utroligt.

Ja sådan noget var mere end rigeligt til at l**tet ville blive solgt når den vendte hjem.

Sådan nogle ting har jeg SLET ikke tålmodighed til.



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 15 Juli 2007 kl. 19:40 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:
Brian7500 skrev:

Milu skrev:
Hej Brian. Er sikker på, at vassagohifi.com kan skaffe noget, engang imellem. Men sørg for, at hvis du køber noget, at det ikke er udgaver med glødelamper i lysshowet. Det vil nemlig irritere dig lige så meget som at skulle skifte rør i en rørforstærker. Mvh.


Okay.


Tak for tippet.


Men hvad er alternativet til glødelamper?


Og hvordan lurer jeg hvilke modeller der har det?



Alternativet er lysleder som de er gået over til - det holder nok bedre - omend jeg ikke ved hvordan sådan noget fungerer.
Ellers må du ind på McIntosh's hjemmeside, der må det stå under de forskellige modeller.
Jeg ved at MA6900 (egen erfaring), MA6500 og nogle af starter modellerne af effektforstærkerne har glødelamper - som du f.eks. finder i en lommelygte.

Mvh.

Men mon ikke man kan regne med at når der står:

Fiber Optic Panel Illumination

i brochuren så er man ude over pærer der springer for et godt ord?



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 
Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4128
Sendt: 15 Juli 2007 kl. 21:48 | IP-adresse registreret  

Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Brian7500 skrev:

Milu skrev:
Hej Brian. Er sikker på, at vassagohifi.com kan skaffe noget, engang imellem. Men sørg for, at hvis du køber noget, at det ikke er udgaver med glødelamper i lysshowet. Det vil nemlig irritere dig lige så meget som at skulle skifte rør i en rørforstærker. Mvh.


Okay.


Tak for tippet.


Men hvad er alternativet til glødelamper?


Og hvordan lurer jeg hvilke modeller der har det?


Alternativet er lysleder som de er gået over til - det holder nok bedre - omend jeg ikke ved hvordan sådan noget fungerer. Ellers må du ind på McIntosh's hjemmeside, der må det stå under de forskellige modeller. Jeg ved at MA6900 (egen erfaring), MA6500 og nogle af starter modellerne af effektforstærkerne har glødelamper - som du f.eks. finder i en lommelygte. Mvh.


Men mon ikke man kan regne med at når der står:


Fiber Optic Panel Illumination


i brochuren så er man ude over pærer der springer for et godt ord?



Jeps!

Mvh.
Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu
 
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 15 Juli 2007 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:
Brian7500 skrev:
Milu skrev:
Brian7500 skrev:

Milu skrev:
Hej Brian. Er sikker på, at vassagohifi.com kan skaffe noget, engang imellem. Men sørg for, at hvis du køber noget, at det ikke er udgaver med glødelamper i lysshowet. Det vil nemlig irritere dig lige så meget som at skulle skifte rør i en rørforstærker. Mvh.


Okay.


Tak for tippet.


Men hvad er alternativet til glødelamper?


Og hvordan lurer jeg hvilke modeller der har det?


Alternativet er lysleder som de er gået over til - det holder nok bedre - omend jeg ikke ved hvordan sådan noget fungerer. Ellers må du ind på McIntosh's hjemmeside, der må det stå under de forskellige modeller. Jeg ved at MA6900 (egen erfaring), MA6500 og nogle af starter modellerne af effektforstærkerne har glødelamper - som du f.eks. finder i en lommelygte. Mvh.


Men mon ikke man kan regne med at når der står:


Fiber Optic Panel Illumination


i brochuren så er man ude over pærer der springer for et godt ord?



Jeps!

Mvh.

Got it.....



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 17 Juli 2007 kl. 21:33 | IP-adresse registreret  

Brian, går du og overvejer sådan en MAC-svend ?  Hvilken model ?

__________________
Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer
 
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 17 Juli 2007 kl. 21:46 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:
Brian, går du og overvejer sådan en MAC-svend ?  Hvilken model ?

Desværre nok ikke sådan for alvor.

Men jeg er vild med designet.

Så ja. Det er da en drøm.



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 17 Juli 2007 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

Brian7500 skrev:

Acer skrev:
Brian, går du og overvejer sådan en MAC-svend ?  Hvilken model ?

Desværre nok ikke sådan for alvor.

Men jeg er vild med designet.

Så ja. Det er da en drøm.

Samme her, men forelsket i lyden dog. Jeg kan dog ikke helt blive klog på om man i længden bliver rigtigt træt af den "musikalske" og "røragtige" gengivelse når man er til knaldhård og præcis gengivelse dybbasområdet så er jeg bange for at, de på den lange bane, ikke er det helt optimale valg - men de lyder skisme forførende og er herlige, men lidt tilbagelænede, musikformidlere  



__________________
Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer
 
Brian7500
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2005
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 4086
Sendt: 18 Juli 2007 kl. 07:43 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:
Brian7500 skrev:

Acer skrev:
Brian, går du og overvejer sådan en MAC-svend ?  Hvilken model ?

Desværre nok ikke sådan for alvor.

Men jeg er vild med designet.

Så ja. Det er da en drøm.

Samme her, men forelsket i lyden dog. Jeg kan dog ikke helt blive klog på om man i længden bliver rigtigt træt af den "musikalske" og "røragtige" gengivelse når man er til knaldhård og præcis gengivelse dybbasområdet så er jeg bange for at, de på den lange bane, ikke er det helt optimale valg - men de lyder skisme forførende og er herlige, men lidt tilbagelænede, musikformidlere  

Jeg er så til gengæld ikke i tvivl om, at netop den musikalske og røragtige klang som du så rigtigt kalder den er lige mig.

Jeg er bange for, at det er sådan noget grej, hvor man ville blive hængende i timevis efter at man burde være gået i seng.



__________________
Med venlig hilsen,

Brian7500



Til top Vis Brian7500's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian7500
 
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 18 Juli 2007 kl. 08:05 | IP-adresse registreret  

Brian7500 skrev:

Jeg er bange for, at det er sådan noget grej, hvor man ville blive hængende i timevis efter at man burde være gået i seng.

Det tror jeg du har helt ret i  



__________________
Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes