| Forfatter |
|
Bass Forum Bruger


Bruger siden: 26 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 309
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger


Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Grimt hvis man spørger mig... Meget endda... Der er presset alt for meget ind på alt for lidt plads...
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Exxtreme skrev:
| Grimt hvis man spørger mig... Meget endda... Der er presset alt for meget ind på alt for lidt plads... |
|
|
Nej...det er afskyeligt! Og rummet er godt nok lille...det er nærmest i Japan-størrelse.
Der er vist ingen tvivl om at manden med anlægget er ugift...og nok heller ikke skal gøre sig nogen forhåbninger om at blive det... 
Hilsen
Niels L.
|
| Til top |
|
| |
Bass Forum Bruger


Bruger siden: 26 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 309
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 19:49 | IP-adresse registreret
|
|
|

Nilau skrev:
Exxtreme skrev:
| Grimt hvis man spørger mig... Meget endda... Der er presset alt for meget ind på alt for lidt plads... |
|
|
Nej...det er afskyeligt! Og rummet er godt nok lille...det er nærmest i Japan-størrelse.
Der er vist ingen tvivl om at manden med anlægget er ugift...og nok heller ikke skal gøre sig nogen forhåbninger om at blive det...
Hilsen
Niels L.
|
|
|
Nej, nej manden (eller kvinden, indehaveren bliver et eller andet sted kaldt girl) er skam gift og har børn, hvilket er grunden til at økonomien ikke er til et større rum. 
|
| Til top |
|
| |
Per N Forum Bruger


Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 675
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er fandme fedt! respekt til ham, for inovativ opsætning af sine logan's.
__________________ Den sande glæde opnåes ved at lave tingene selv!
|
| Til top |
|
| |
GoodMojo Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, så kunne jeg godt leve med nogle lidt mindre højtalere, og måske få en ny sofa :P
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm minder mig om da jeg boede hjemme i tidernes morgen, alt for store ht til for lille et rum, men sådan skulle det jo være dengang, så var man "sej" 
Nej seriøst, synes det er hesligt, og jeg græmmes over at han kan finde på at bruge så, efter min mening, gode ht på den måde.. Det er vandalisme!
|
| Til top |
|
| |
don dario Forum Bruger


Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er pænt klamt:-)
MVH
Don
|
| Til top |
|
| |
CasperCU Forum Bruger


Bruger siden: 05 Juli 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 822
|
| Sendt: 16 Juli 2007 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
DAMN det ser sindsygt ud  det er lidt syndt at der ikke er mere plads ellers ret lækkert udstyr, borset fra centeren den er godt nok ikke køn 
|
| Til top |
|
| |
Holm26 Forum Bruger


Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 265
|
| Sendt: 17 Juli 2007 kl. 00:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Nicolai18 Forum Bruger


Bruger siden: 08 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 908
|
| Sendt: 17 Juli 2007 kl. 00:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det må lyde frygteligt. Du kan jo ikke retningsbestemme noget som helst når du får det hele kastet i hoved fra 1 meters afstand.
Spild af penge efter min mening.
Nicolai __________________ Mine Film
Min Biograf
|
| Til top |
|
| |