| Sendt: 18 Juli 2007 kl. 18:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg får mine nye linn klimax 500 solos ind af døren i morgen men min slimdevices transporter er stadig i usa så hvis der er en kærlig sjæl det vil
lade mig låne en queesebox (el en anden spiller med forforst) i et kort stykke tid ville det være fantastisk et beskedent beløb kan evt betales.
På forhånd tak
mvh
__________________ Linn sonus faber og andet godt
|