Tilbage til HIFI4ALL.DK 2. juli 2026 | 15:29   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: ny lcd skærm men hvilken????? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Mr Yaz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 19 Juli 2007 kl. 16:31 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Mr Yaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mr Yaz

andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Lokalitet: København
Sendt: 19 Juli 2007 kl. 21:02 | IP-adresse registreret  

Mr Yaz skrev:

de har stjålden min lcd skærm og jeg skal ha en ny

jeg har kig på to men ved ikke hvad der er best??

http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation- Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k000091J7KTqF?ProductID=RH zD4QFHlWwAAAERJr0qweW2&CatalogCategoryID=29DD4QFH2qQAAAE Oqw803xiY&Selected=Specifications#t_category_tabcontent

eller

http://www.sony.dk/view/ShowProduct.action?product=KDL-32V25 00&site=odw_da_DK&pageType=TechnicalSpec

eller noget helt andet i samme pris klasse

hjælp mig!!!!!!!!!!

hvis jeg var tyven skulle du købe philipsen, for den ville jeg ikke røre med en ildtang. magen til overpriced skidt skalm man lede længe efter.
deres billige modeller er noget af det værste der er på markedet. det dyre er simpelthen for dyrt i forhold til hvad man får.
desuden er deres software så ustabilt at man slet ikke forstår det kan lave så mange knuder

når og hvis nogen spørger mig så anbefaler jeg samsung for tiden. der får man noget for pengene.
sonyen er sikkert også ganske god

men heldigvis for mig og desværre for folk med philips tv er jeg ikke tyven. og derfor risikerer de i stor grad stadig tyverri. tyve har tydeligvis ingen smag mht tv

buggybuch
Branchemedlem
Branchemedlem

Hi-Fi Klubben

Bruger siden: 29 Juni 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 19 Juli 2007 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

andersena skrev:

hvis jeg var tyven skulle du købe philipsen, for den ville jeg ikke røre med en ildtang. magen til overpriced skidt skalm man lede længe efter.
deres billige modeller er noget af det værste der er på markedet. det dyre er simpelthen for dyrt i forhold til hvad man får.
desuden er deres software så ustabilt at man slet ikke forstår det kan lave så mange knuder

Nu er jeg ikke den store Philips-tilhænger, men jeg synes alligevel at jeg må blande mig lidt

De nye billigmodeller fra Philips (xxPFL5522D), synes jeg, gør det rigtig godt til prisen! 6500 for en 32", som har en fornuftig menu, pæn bordstand, smalt kabinet og endelig en Philipsfjernbetjening, man kan leve med IMO. Billedet er også flot til prisen - man skal bare ind og amputere den rædsommme Pixel Plus og lidt 'kontrastforbedring(??)', så tager den sig rigtig pænt ud - sammenlignet med andre i samme prisleje.
Der er kigget MEGET på Samsung-design, da stregerne er blevet sat på tegnebordet (især remote  + højglans ), men det er Philips jo langt fra alene om.

Mht. topmodellerne...... WHY??  ...

Just my humble opinion...

Buch

(håber ikke, at jeg er alt for off-topic)

Til top Vis buggybuch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af buggybuch

andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
PowerMill Service

Sendt: 20 Juli 2007 kl. 18:58 | IP-adresse registreret  

buggybuch skrev:

Nu er jeg ikke den store Philips-tilhænger, men jeg synes alligevel at jeg må blande mig lidt

De nye billigmodeller fra Philips (xxPFL5522D), synes jeg, gør det rigtig godt til prisen! 6500 for en 32", som har en fornuftig menu, pæn bordstand, smalt kabinet og endelig en Philipsfjernbetjening, man kan leve med IMO. Billedet er også flot til prisen - man skal bare ind og amputere den rædsommme Pixel Plus og lidt 'kontrastforbedring(??)', så tager den sig rigtig pænt ud - sammenlignet med andre i samme prisleje.
Der er kigget MEGET på Samsung-design, da stregerne er blevet sat på tegnebordet (især remote  + højglans ), men det er Philips jo langt fra alene om.

Mht. topmodellerne...... WHY??  ...

Just my humble opinion...

Buch

(håber ikke, at jeg er alt for off-topic)

uanset hvor off topic så er jeg så enig med dig i at deres pixel plus er det værste gang l**t. at man så får et 32 tommer tv til 6500 kr. joo. det kan du også få samsung til.. jeg ved godt hvor mine penge ville ende..
da jeg ved hvor meget bøvl der er med philips tv og deres software selvom man så kan holde ud at se på skidtet

brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Sendt: 20 Juli 2007 kl. 19:06 | IP-adresse registreret  

jeg ville nok vælge en plasma i stedet. panasonic måske?

andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
PowerMill Service

Sendt: 20 Juli 2007 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

brasch skrev:

ikke et angreb på dig, men kunne man ikke automatisk i afdelingen tv/projektion sætte en computer til hver gang der er en ny tråd at der kommer en post der siger DU skal bare plasma. panasonic eller pioneer hvis det skal være dyrt.

det ville spare en masse folk en masse besvær

pizzabager
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2004
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 20 Juli 2007 kl. 21:27 | IP-adresse registreret  

andersena skrev:
brasch skrev:

ikke et angreb på dig, men kunne man ikke automatisk i afdelingen tv/projektion sætte en computer til hver gang der er en ny tråd at der kommer en post der siger DU skal bare plasma. panasonic eller pioneer hvis det skal være dyrt.

LOL jeg har også undret mig om den der.

Hvorfor laver de ikke bare en bot som skriver du skulle overveje en pana, pioneer plasma istedet. Hver gang der bliver skrevet LCD i subjekt feltet

Til top Vis pizzabager's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pizzabager

Diamanten
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 22 Juli 2007 kl. 13:23 | IP-adresse registreret  

pizzabager skrev:

andersena skrev:
brasch skrev:

LOL jeg har også undret mig om den der.

Hvorfor laver de ikke bare en bot som skriver du skulle overveje en pana, pioneer plasma istedet. Hver gang der bliver skrevet LCD i subjekt feltet

Ha ha ha   kunne nok ikk' være mere enig....

Der er en udpræget tendens på disse forums til at der bliver foreslået plasma og i særdeleshed Panasonic HVER gang en stakkel forsøger at få lidt hjælp til sit TV valg. Denne tendens er iøvrigt betydelig værre ovre på "konkurrentens" forum hvor plasma fan boyz'ne "angreb" nærmest minder om en fanatisk religionskrig når den er mest beskidt. Jeg siger ikke at LCD er bedre end plasma, men personligt ville jeg til hver en tid selv vælge LCD. Jeg kan sagtens leve med den ubetydelige billed forskel der er mellem de to systemer. LCD har i mine øjne nogle klare fordele i forhold til plasma. Mit næste TV hedder pt Sony 32D3000....

Diamanten

Til top Vis Diamanten's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Diamanten

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes