Tilbage til HIFI4ALL.DK 1. juli 2026 | 21:19   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: En hurtig hånd til Selector!? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lapo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 12:06 | IP-adresse registreret  

Jeg står og skal til at købe en box til mit HD-ready TV, så jeg kan modtage bedre billedkvalitet fra kabel-tv!! Min udbyder er TDC, og så er det jeg vil spørge: Er der alternativer til en Sagem HD box!?

Jeg ved at der bliver fremstillet andre, men ved ikke hvilke, og om de kan bruges med TDC-kabel!? Ej heller hvor de kan købes!?

Hvis i har kendskab til nogle, må i meget gerne dele jeres erfaringer......også godt med pros & cons!!

På forhånd tak...

Mvh Lars...
Til top Vis lapo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lapo

Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 12:20 | IP-adresse registreret  

Hej Lars,

Jeg købte en Selector igennem TDC  i maj mdr. der gik cirka 1 mdr. før jeg modtog den! da jeg endelig modtog den, var der kun problemer! hvis netværk var sat til kunne den ikke finde nogen kanaler, den ville ikke boot korekt! uden netværk virkede det fint... Jeg havede allerede dagen efter modtagelse en tekniker ude og kig på det! og han havde ikke taget en anden boks med så vi kunne teste om netværket ville virke på den...

Uden netværk virkede det fint, MEEEEN billede kvaliteten var elendig!!!! Jeg købte en selector på det grundlag af at de påstår i deres reklamer at man får digital billede, og det hele var så MEGET pænere!!!!

Det var ikke tilfældet, langt fra! havde meget pænere billede hvis jeg tog det direkte over mit tv, kun på HD kanalerne var billedet helt perfekt! TDC teknikeren sagde at han ikke kunne gøre billedet pænere...

Jeg ville så retunere, og sikke et helvede det var! 5 gange ringede jeg for at rykke efter et retur label!!!! fra jeg ringede og ville anullere det hele og til jeg modtog returlabel, gik der over 14 dage! nu venter jeg på mine penge retur, og der er nu gået i alt 1 mdr. !!!

Jeg var personligt meget skuffet over selector boksen, og ser ingen grund til at have en selector boks for bare at kunne se Discovery i HD og en enkelt HD prøve kanal! som alligevel ikke virker hvis man har netværket sat til, uden netværk ville jeg alligevel ikke kunne bruge den elektroniske programguide og lejefilm... Så nej ikke et produkt for mig!

Har LANGT pænere billede direkte over tv´et...

Min oplevelse med dette produkt!

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen

osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 12:27 | IP-adresse registreret  

Med den hastighed TDC og Telia rykker ud med trusler om Ribers og Fogeden, ved manglende betalinger [de kan da lukke for abonnementet], da forstår jeg godt man hos TDC er meget imod tage Noget som helst retur.

Er det faktisk ikke næsten fyringsgrund modtage en sådan Sagem 81? for de pågældende TDC medarbejdere, for ikke tale om pengene tilbage!

Nå ud skullle det, og det blev nu

Til top Vis osprey's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af osprey

lapo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2007
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Hey Sune....!!

Tak for advarslen, den bliver lige tygget lidt på!
Hvad gør du så nu, har du kigget på nogen andre box'e!?

Synes bare at det er super dårlig kvalitet på mit TV m almindelig kabel, og vil derfor gerne kunne modtage digitale kanaler!?! What to do??

Mvh...
Til top Vis lapo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lapo

Sune Thomsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Jylland
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 18:38 | IP-adresse registreret  

Jamen hvis jeg var dig, ville jeg få dem til at tjekke signalet ud til dig! for hos mig synes jeg der er ganske pænt signal! kun få kanaler kan være en bitte smule gnideret at se på... men ellers ik...

Men billedet ved hvad TDC kalder digtial billede, blev de "normale" kanaler mega grimme at se på i forhold til over normal antenne! det blev helt pixileret, specialt en fodboldkamp, det var slet ikke til at se på!

Næææ for TDC siger at det er signalet, og det kan de ikke gøre bedre da det allerede er rigtig godt signal! så det vil heller ikke hjælpe med andre produkter...

Så må leve uden selector boks...

Til top Vis Sune Thomsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Sune Thomsen

brasch
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Sendt: 23 Juli 2007 kl. 19:11 | IP-adresse registreret  

lapo skrev:
Hey Sune....!!

Tak for advarslen, den bliver lige tygget lidt på!
Hvad gør du så nu, har du kigget på nogen andre box'e!?

Synes bare at det er super dårlig kvalitet på mit TV m almindelig kabel, og vil derfor gerne kunne modtage digitale kanaler!?! What to do??

Mvh...

jeg har også enormt dårligt signal, men ifølge en tekniker der var ude fejler det ikke noget. Hos mig har det hjulpet en del med selectoren, men som sagt fungerer den ikke som den skal

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes