| Sendt: 28 Juli 2007 kl. 15:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg er glad ejer af et par micropods, med tilhørende aktiv sub. Jeg er yderst tilfreds med dem, og da jeg bor i en lille lejlighed, er de helt fine til
mit behov.
Nu er det så sådan, at jeg godt kan lide, at rummet bliver fyldt med lyd, og derfor har jeg luftet tanken om at anskaffe mig yderligere to
satelitter, så jeg kan få lyd fra alle hjørner af stuen.
Tidligere på dagen spurgte jeg inde i hifi-klubben i Aalborg, om der var nogen som helst mulighed for at sætte to ekstra satelitter på sub'en (som
kun har en højtalerudgang, per kanal selvfølgelig). Derinde fik jeg svaret, at jeg skulle serieforbinde dem, så på den måde skulle jeg bare knalde
noget mere op for volumen, men jeg fik nogle spørgsmål i hovedet på vejen hjem.
Ved at serieforbinde dem, vil den sidste højtaler i ledet, så ikke være en anelse svagere end den første? Og vil det på nogen gå ud over
lydkvaliteten?
Håber nogle kan give mig svar.
Med venlig hilsen
Kristian Trenskow
|