| Sendt: 29 Juli 2007 kl. 00:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
har fået en "vidikron tgs two" crt projektor
men første gang jeg satte den til lyste den fint :) i TEST så der kom et gitter frem (som den skal)(alle rør lyste)
men så slukkede jeg den, næste gang jeg tændte den lyste den grønne ikke :-(
slukkede den så og nu lyser den blå kun og den rød (den blå laver kun en streg og ikke gitter mere og det samme med den rød)
nogen der kender den fejl???
eller ved havd jeg har gjort forkert?
|