Bruger siden: 28 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 105
Sendt: 29 Juli 2007 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
Hej... har et lille problem.. er tilfeldig vis nogle der ved hvad det er for nogle bas enheder som sidder i dali grand coupe?? for der står ikke noget bag på enheden.....
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
Sendt: 29 Juli 2007 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
Det er ikke en standardenhed, men den Dali får lavet hos Vifa. Men jeg mener det er fra deres PL serie. Hvis du skal have den skiftet må du omkring hifiklubben.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum