| Sendt: 30 Juli 2007 kl. 21:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle.
Som overskriften antyder så er jeg på udkig efter en ny surround receiver til mit HTPC setup. Jeg har pt. en Denon AVR-1800 men den er begyndt og skrante, støj på nogle af kanalerne mm. men ok, den har efterhånden også været trofast længe.
Eftersom den skal bruge til min HTPC så er de vigtigste egentligt bare at den har et 5.1/6.1/7.1 analogt input. Men det har de fleste jo nu om dage, men hvad pokker skal man kigge efter? Det er årevis siden jeg sidst var på receiver jagt.
Udover HTPC'en er der også en PS2 og nok en PS3 inden længe. I den forbindelse ville det være meget rart at der var HDMI i receiveren, da jeg kun har en HDMI i TV'et. (og en HDMI switch er jo heller ikke helt billig)
Prisen..? Ja, godt spørgsmål. 3-4K er mest indbydende, men hvis der skal smides 5-6K kan jeg nok overtales til det. Hvordan med og købe i udlandet? Er der noget og spare?
har kigget på en Denon AVR-2307, Denon AVR-1907 og en Cambridge 640R. Der er en åbenlys prisforskel pga. HDMI men er der overhovedet nogen af dem der er noget værd?
Hvad ville i købe og hvad har i stående i jeres setup?
Mvh
Peter
|