| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har fået en velodyn 12 tommer, og har et subwoofer kable med 1 af de dimser i hver ende , men over i min subwoofer er der rød/hvis altså Left right. så mit spørgsmål er hvordan sætter jeg den så til? :)
|