Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 08:55   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hvad er den godt for... ?! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:08 | IP-adresse registreret  

På min remoter er der en "hold" knap som kan sætte tv udsendelsen på "stanby" men lyden fortsætter alligevel, så hel ærlig hvad er det godt for... Jeg kan ikke se genialiteten må jeg indrømme
Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
Storbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:11 | IP-adresse registreret  

Jeg har den samme funktion på mit tv. også et panasonic, og har heller aldrig lige kunne dreje hva det skulle gøre godt for.

Men har prøvet i ikke ædru tilstand men nogle venner og trykke på den og få stillbilleder af sjove ansigtsudtryk. Men nægter at tro det er derfor funktionen er der



__________________
Mit setup
Til top Vis Storbjerg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Storbjerg
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

Storbjerg skrev:

Jeg har den samme funktion på mit tv. også et panasonic, og har heller aldrig lige kunne dreje hva det skulle gøre godt for.

Men har prøvet i ikke ædru tilstand men nogle venner og trykke på den og få stillbilleder af sjove ansigtsudtryk. Men nægter at tro det er derfor funktionen er der

 

nej mon dog, men på den anden side, så er det da vist det eneste den er godt for*G*

Jeg kunne se idéen, hvis den kunne stoppe lyden også, så man kunne gå ud og tisse eller lave kaffe imellemtiden, men nej...

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
Storbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
Storbjerg skrev:

Jeg har den samme funktion på mit tv. også et panasonic, og har heller aldrig lige kunne dreje hva det skulle gøre godt for.

Men har prøvet i ikke ædru tilstand men nogle venner og trykke på den og få stillbilleder af sjove ansigtsudtryk. Men nægter at tro det er derfor funktionen er der

 

nej mon dog, men på den anden side, så er det da vist det eneste den er godt for*G*

Jeg kunne se idéen, hvis den kunne stoppe lyden også, så man kunne gå ud og tisse eller lave kaffe imellemtiden, men nej...

ja det ville være en fin feture.



__________________
Mit setup
Til top Vis Storbjerg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Storbjerg
 
RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2359
Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:24 | IP-adresse registreret  

Hmmm, det kan vel bruges hvis man skal have f.eks. MTV eller VH1 som baggrundsstøj til et selskab men ikke vil have billede på til at distrahere..?

Ellers kan jeg ikke lige komme på noget...

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

RogueAgent skrev:

Hmmm, det kan vel bruges hvis man skal have f.eks. MTV eller VH1 som baggrundsstøj til et selskab men ikke vil have billede på til at distrahere..?

Ellers kan jeg ikke lige komme på noget...

 

Hmm det kan du selvfølgelig have ret i. Måske det kunne være sjovt at høre Bryan Adams med et Madonna billed på

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
Fnulder
Branchemedlem
Branchemedlem

Sælger Fona

Bruger siden: 02 April 2004
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 400
Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

Her under Tour De France brugte jeg den faktisk meget da de viste resultater osv. Eller når de viser opstillinger til Fodbold kampe. Så kan man selv bestemme hvor lang tid man vil studere dem

 

Til top Vis Fnulder's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fnulder
 
RogueAgent
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Januar 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2359
Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:32 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
Måske det kunne være sjovt at høre Bryan Adams med et Madonna billed på

Hmmm, burde den slags skræmmebilleder ikke forbydes i et offentligt forum?

 

Til top Vis RogueAgent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af RogueAgent
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:34 | IP-adresse registreret  

Fnulder skrev:

Her under Tour De France brugte jeg den faktisk meget da de viste resultater osv. Eller når de viser opstillinger til Fodbold kampe. Så kan man selv bestemme hvor lang tid man vil studere dem

 

 

Det har du ret i, det havde jeg ikke lige overvejet. Troede om det måske var mit tv der var noget i vejen med siden lyden fortsatte*S*

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
Storbjerg
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 19 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 304
Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:44 | IP-adresse registreret  

Fnulder skrev:

Her under Tour De France brugte jeg den faktisk meget da de viste resultater osv. Eller når de viser opstillinger til Fodbold kampe. Så kan man selv bestemme hvor lang tid man vil studere dem

 

den havde jeg sgu heller ikke lige tænkt over. Men helt sikkert noget jeg nok vil bruge frem over.



__________________
Mit setup
Til top Vis Storbjerg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Storbjerg
 
piobyte
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 November 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 2169
Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

 Hvis du ser rulletekster efter en film er det da smart at kunne pause hvis du vil nå at læse hvem der skrev musikken .

__________________
http://www.piobyte.dk/MSV2

Til top Vis piobyte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af piobyte Besøg piobyte's Websted
 
notional
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 561
Sendt: 01 August 2007 kl. 00:01 | IP-adresse registreret  

Den kan også bruges, hvis man ser porno og man lige skal studere nogen detaljer på et billede.... har jeg hørt.

Ej spøg til side, jeg har samme mulighed og synes den er god, hvis man ser nyheder, vejrudsigt, eller en film/serie med et eller andet oversigtsbillede man godt lige vil studere lidt nærmere. Kræver dog man har fjernbetjeningen i hånden, så man kan nå det.

Til top Vis notional's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af notional
 
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 4050
Sendt: 01 August 2007 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

notional skrev:

Den kan også bruges, hvis man ser porno og man lige skal studere nogen detaljer på et billede.... har jeg hørt.

Ej spøg til side, jeg har samme mulighed og synes den er god, hvis man ser nyheder, vejrudsigt, eller en film/serie med et eller andet oversigtsbillede man godt lige vil studere lidt nærmere. Kræver dog man har fjernbetjeningen i hånden, så man kan nå det.

 

Hm har ikke "turdet" se porno på det endnu, forestiller mig at det ville være ,indre flaterende med en k.. på en 50" skærm i nærbilled, med mindre man er gynægolog

 

 

Anyway, tak for input, kan godt se det kan bruges praktisk også, skulle bare lige have det med lyden på plads for at finde ud af at det SKULLE være sådan. *S*

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset
 
kaso
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 959
Sendt: 01 August 2007 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

En rigtig "pausefunktion" kræver en harddisk eller lign. til at optage på. Jeg modtager idag alt TV via en Grundig boks, der har DVB-S og DVB-T + en indbygget harddisk - her fungerer pausefunktionen fint - og man kan bagefter "spole" henover reklamer, rulletekster mm.

Mine børn har vænnet sig så meget til muligheden, at de nu også efterspørger en mulighed for at spole frem i en udsendelse   - en mulighed, jeg også gerne ville have, så jeg f.eks. kunne spole frem til Lottotallene i god tid

Til top Vis kaso's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kaso
 
brasch
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 3482
Sendt: 01 August 2007 kl. 13:05 | IP-adresse registreret  

kaso skrev:

En rigtig "pausefunktion" kræver en harddisk eller lign. til at optage på. Jeg modtager idag alt TV via en Grundig boks, der har DVB-S og DVB-T + en indbygget harddisk - her fungerer pausefunktionen fint - og man kan bagefter "spole" henover reklamer, rulletekster mm.

Mine børn har vænnet sig så meget til muligheden, at de nu også efterspørger en mulighed for at spole frem i en udsendelse   - en mulighed, jeg også gerne ville have, så jeg f.eks. kunne spole frem til Lottotallene i god tid

en dags tid eller to ville være helt ok



__________________
Fars er bedst når mor rør den
Til top Vis brasch's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af brasch
 
StarTrek
Forum Bruger
Forum Bruger

Eks. Jamwa

Bruger siden: 25 April 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 5051
Sendt: 01 August 2007 kl. 13:16 | IP-adresse registreret  

He, he forsætte lyd så uden af synk når man gå tilbage til normal TV bilden, spør til side, grunde er at man udnytte den digital billde hukomles der
er i billde kresløbet og derved få pause fuktion foræret gratis.
Til top Vis StarTrek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StarTrek
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes