| Forfatter |
|
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
På min remoter er der en "hold" knap som kan sætte tv udsendelsen på "stanby" men lyden fortsætter alligevel, så hel ærlig hvad er det godt for... Jeg kan ikke se genialiteten må jeg indrømme
|
| Til top |
|
| |
Storbjerg Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har den samme funktion på mit tv. også et panasonic, og har heller aldrig lige kunne dreje hva det skulle gøre godt for.
Men har prøvet i ikke ædru tilstand men nogle venner og trykke på den og få stillbilleder af sjove ansigtsudtryk. Men nægter at tro det er derfor funktionen er der  __________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Storbjerg skrev:
|
Jeg har den samme funktion på mit tv. også et panasonic, og har heller aldrig lige kunne dreje hva det skulle gøre godt for.
Men har prøvet i ikke ædru tilstand men nogle venner og trykke på den og få stillbilleder af sjove ansigtsudtryk. Men nægter at tro det er derfor funktionen er der 
|
|
|
nej mon dog, men på den anden side, så er det da vist det eneste den er godt for*G*
Jeg kunne se idéen, hvis den kunne stoppe lyden også, så man kunne gå ud og tisse eller lave kaffe imellemtiden, men nej...
|
| Til top |
|
| |
Storbjerg Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Storbjerg skrev:
|
Jeg har den samme funktion på mit tv. også et panasonic, og har heller aldrig lige kunne dreje hva det skulle gøre godt for.
Men har prøvet i ikke ædru tilstand men nogle venner og trykke på den og få stillbilleder af sjove ansigtsudtryk. Men nægter at tro det er derfor funktionen er der 
|
|
|
nej mon dog, men på den anden side, så er det da vist det eneste den er godt for*G*
Jeg kunne se idéen, hvis den kunne stoppe lyden også, så man kunne gå ud og tisse eller lave kaffe imellemtiden, men nej...
|
|
|
ja det ville være en fin feture. __________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
RogueAgent Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2359
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmmm, det kan vel bruges hvis man skal have f.eks. MTV eller VH1 som baggrundsstøj til et selskab men ikke vil have billede på til at distrahere..?
Ellers kan jeg ikke lige komme på noget... 
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
RogueAgent skrev:
|
Hmmm, det kan vel bruges hvis man skal have f.eks. MTV eller VH1 som baggrundsstøj til et selskab men ikke vil have billede på til at distrahere..?
Ellers kan jeg ikke lige komme på noget... 
|
|
|
Hmm det kan du selvfølgelig have ret i. Måske det kunne være sjovt at høre Bryan Adams med et Madonna billed på 
|
| Til top |
|
| |
Fnulder Branchemedlem

Sælger Fona
Bruger siden: 02 April 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 400
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her under Tour De France brugte jeg den faktisk meget da de viste resultater osv. Eller når de viser opstillinger til Fodbold kampe. Så kan man selv bestemme hvor lang tid man vil studere dem
|
| Til top |
|
| |
RogueAgent Forum Bruger


Bruger siden: 09 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2359
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Måske det kunne være sjovt at høre Bryan Adams med et Madonna billed på  |
|
|
Hmmm, burde den slags skræmmebilleder ikke forbydes i et offentligt forum? 
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fnulder skrev:
|
Her under Tour De France brugte jeg den faktisk meget da de viste resultater osv. Eller når de viser opstillinger til Fodbold kampe. Så kan man selv bestemme hvor lang tid man vil studere dem
|
|
|
Det har du ret i, det havde jeg ikke lige overvejet. Troede om det måske var mit tv der var noget i vejen med siden lyden fortsatte*S*
|
| Til top |
|
| |
Storbjerg Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 304
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fnulder skrev:
|
Her under Tour De France brugte jeg den faktisk meget da de viste resultater osv. Eller når de viser opstillinger til Fodbold kampe. Så kan man selv bestemme hvor lang tid man vil studere dem
|
|
|
den havde jeg sgu heller ikke lige tænkt over. Men helt sikkert noget jeg nok vil bruge frem over. __________________ Mit setup
|
| Til top |
|
| |
piobyte Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
|
| Sendt: 31 Juli 2007 kl. 22:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du ser rulletekster efter en film er det da smart at kunne pause hvis du vil nå at læse hvem der skrev musikken .
__________________ http://www.piobyte.dk/MSV2
|
| Til top |
|
| |
notional Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 561
|
| Sendt: 01 August 2007 kl. 00:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den kan også bruges, hvis man ser porno og man lige skal studere nogen detaljer på et billede.... har jeg hørt.
Ej spøg til side, jeg har samme mulighed og synes den er god, hvis man ser nyheder, vejrudsigt, eller en film/serie med et eller andet oversigtsbillede man godt lige vil studere lidt nærmere. Kræver dog man har fjernbetjeningen i hånden, så man kan nå det. 
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 01 August 2007 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
notional skrev:
|
Den kan også bruges, hvis man ser porno og man lige skal studere nogen detaljer på et billede.... har jeg hørt.
Ej spøg til side, jeg har samme mulighed og synes den er god, hvis man ser nyheder, vejrudsigt, eller en film/serie med et eller andet oversigtsbillede man godt lige vil studere lidt nærmere. Kræver dog man har fjernbetjeningen i hånden, så man kan nå det. 
|
|
|
Hm har ikke "turdet" se porno på det endnu, forestiller mig at det ville være ,indre flaterende med en k.. på en 50" skærm i nærbilled, med mindre man er gynægolog 
Anyway, tak for input, kan godt se det kan bruges praktisk også, skulle bare lige have det med lyden på plads for at finde ud af at det SKULLE være sådan. *S*
|
| Til top |
|
| |
kaso Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
|
| Sendt: 01 August 2007 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
En rigtig "pausefunktion" kræver en harddisk eller lign. til at optage på. Jeg modtager idag alt TV via en Grundig boks, der har DVB-S og DVB-T + en indbygget harddisk - her fungerer pausefunktionen fint - og man kan bagefter "spole" henover reklamer, rulletekster mm.
Mine børn har vænnet sig så meget til muligheden, at de nu også efterspørger en mulighed for at spole frem i en udsendelse - en mulighed, jeg også gerne ville have, så jeg f.eks. kunne spole frem til Lottotallene i god tid
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 01 August 2007 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
kaso skrev:
|
En rigtig "pausefunktion" kræver en harddisk eller lign. til at optage på. Jeg modtager idag alt TV via en Grundig boks, der har DVB-S og DVB-T + en indbygget harddisk - her fungerer pausefunktionen fint - og man kan bagefter "spole" henover reklamer, rulletekster mm.
Mine børn har vænnet sig så meget til muligheden, at de nu også efterspørger en mulighed for at spole frem i en udsendelse - en mulighed, jeg også gerne ville have, så jeg f.eks. kunne spole frem til Lottotallene i god tid
|
|
|
en dags tid eller to ville være helt ok __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 01 August 2007 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
He, he forsætte lyd så uden af synk når man gå tilbage til normal TV bilden, spør til side, grunde er at man udnytte den digital billde hukomles der
er i billde kresløbet og derved få pause fuktion foræret gratis.
|
| Til top |
|
| |