| Sendt: 01 August 2007 kl. 17:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville gerne have tv'et her mens jeg har ferie, da man skal være hjeme den dag det ankommer.
Der står at de ikke ekspidere 100% før næste uge pga noget ferie halløj.
Men jeg må vel bide det sure æble og købe derfra :)
__________________ - Versace
|