Hej...
Det ser ud til du har gjort dig en del tanker. Jeg synes det virker fornuftigt. Man må nogle gange gøre sig nogle kompromisser. Til gengæld tror jeg ikke det er fedt at side så tæt ved skrivebordet. Erstatter din fladskærm en egentlig PC-skærm??
Jeg tænker lidt...hvor står anlægget henne? Jeg har selv et ret latterlig opstilling hvor TVet er kommet i et hjørne (alm billederør). Det virker nu ok, men når det er biograf tid, så er det lidt lamt med TV ikke centreret over anlægget. Hele sourrund konceptet lider lidt af det.
Hvornår får jeg købt den fladskærm??
Mvh |