Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 14:38   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Små Surround Sound højtaler (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bisse13
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2007
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 02 August 2007 kl. 13:14 | IP-adresse registreret  

ja nu har jeg kigget lidt på forummet og tænkt må hvis hellere lave en bruger for at blive hjulpet bedst muligt :P

da fruen i huset ikke ønsker nogle store fede klosser som højtaler så er man blevet nød til at føje sig og skal derfor ud og investere i noget mindre hehe.

vi havde til at starte med kig på Bose men kan lige se forstå på folk herinde at de ikke er noget specielt så nu vil jeg gerne vide hvad der bedst kan svare sig at købe da jeg har noget der ligner 5000 til rådighed pt.

er nemlig meget i tvivl om hvad man skal lægge pengene i og håber derfor på hjælp fra jer :D

Bisse

Til top Vis Bisse13's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bisse13

zirio
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2005
Lokalitet: København
Sendt: 02 August 2007 kl. 13:52 | IP-adresse registreret  

De her kunne være en mulighed:

http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=5& ; ;emne=visprodukt&Gruppenr=44&ID_infoside=1344023

Ellers måske kigge på noget Dali Concept 2!

mvh Zirio

Zirio's Cinema - Snart HD-forstærker (Ombestemt)

Til top Vis zirio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zirio

tomder
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Juli 2007
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 02 August 2007 kl. 13:53 | IP-adresse registreret  

Hmm.. som ny bruger vil du nok opleve meget ringe hjælpe fra dette forum, det er i hvertfald mine erfaringer.

Men måske Noget B&W eller Dali, eller evt. Audio Pro. Det er i hvertfald hvad jeg sådan lige kender til.

Brian321
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2005
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 02 August 2007 kl. 14:02 | IP-adresse registreret  

Selvom det nok kan diskuteres hvor meget det har med HIFI at gøre, er folk generelt imponeret over hvor meget lyd du alligevel får for pengene ved Logitechs 5500 sæt. Og hvis du vil gøre det ekstra frue-venligt så har de et lillebror sæt med trådløse (altså trådløst signal) baghøjttalere. 
Til top Vis Brian321's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brian321

Mighty-boy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 02 August 2007 kl. 14:06 | IP-adresse registreret  

Zirio: Det er en meget fornuftig højttaler du linker til, men hvis du har intentioner om at hjælpe manden, var det måske en god idé lige at læse konteksten? Han har brug for et lille surround sound anlæg til max 5k, men hvis man kunne finde 5 DLS R60 og en subwoofer til 5k ville det da bestemt være et røverkøb :)

Bisse13: Du skriver ikke, om du har en SS receiver, eller om du også skal have sådan en med i købet, evt. med indbygget eller ekstern dvd afspiller?? I så fald du har hardwaren vil jeg råde dig til at kigge (lytte?) nærmere på MA radius serien.

Til top Vis Mighty-boy's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mighty-boy

Hurin
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2006
Lokalitet: Odense
Sendt: 02 August 2007 kl. 14:08 | IP-adresse registreret  

Til den pris ville jeg vælge dem her. God lyd og en utroligt flot lakering.

http://www.audiosound.dk/product.asp?product=893&lang=dk

Jeg ved godt du spørger om et sæt surround. Men man kan ikke få surround, der er værd at høre på til 5000. Det er bedre at starte med 2 og så købe flere senere.

Til top Vis Hurin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hurin

Holm26
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 02 August 2007 kl. 14:24 | IP-adresse registreret  

Hvad med sådan 4 stks Her

Og så sådan en center Her

Det bliver godt nok lige lidt over 5000,-

Bisse13
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 August 2007 kl. 19:24 | IP-adresse registreret  

Mighty-boy skrev:

Zirio: Det er en meget fornuftig højttaler du linker til, men hvis du har intentioner om at hjælpe manden, var det måske en god idé lige at læse konteksten? Han har brug for et lille surround sound anlæg til max 5k, men hvis man kunne finde 5 DLS R60 og en subwoofer til 5k ville det da bestemt være et røverkøb :)

Bisse13: Du skriver ikke, om du har en SS receiver, eller om du også skal have sådan en med i købet, evt. med indbygget eller ekstern dvd afspiller?? I så fald du har hardwaren vil jeg råde dig til at kigge (lytte?) nærmere på MA radius serien.

som tingene er lige nu så er vi kun ejer af en sony forstærker men den er ved at have nogen år på bagen, men regnede med at købe højtalerne så fruen er tilfreds også med tiden når der er lidt flere penge at gøre med så erhverve sig en forstærker som kan udnytte højtalernes fulde potentiale

er også lidt i tvivl om hvad man egentlig skal se efter ved et par højtalere for at være sikker på de kan noget så ville da være dejligt hvis der var en der kunne forklare det for sådan en uvidende som jeg :D.

men takker meget for de mange bud indtil videre skal nok undersøge alle forslagne nærmerer i weekenden

Bisse

Bisse13
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 August 2007 kl. 07:51 | IP-adresse registreret  

Holm26 skrev:

dit bud må jeg sige ser meget lovende ud men hvor forhandles de for som de fleste herinde siger så skal man høre det inden man køber :D + hvad for en sub ville være at anbefale der til

Bisse

Holm26
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 August 2007 kl. 13:31 | IP-adresse registreret  

Bisse13 skrev:
Holm26 skrev:

dit bud må jeg sige ser meget lovende ud men hvor forhandles de for som de fleste herinde siger så skal man høre det inden man køber :D + hvad for en sub ville være at anbefale der til

Bisse

Tapeconnection sælger vist nok osse audio pro.. Men ved ikke om de har dem der på lager, de er i hvert fald ikke på deres hjemmeside.. Men giv dem et ring og hør om de har dem eller kan få dem hjem..

Her kan du finde Audio pro forhandlere i DK http://www.audiopro.com/?id=186  og der er nok at vælge imellem

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes