Bruger siden: 25 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 163
Sendt: 06 August 2007 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
Heyhey..
Nu havde jeg egentlig bestemt mig lidt for at skaffe KEF's 2005.2 sæt men begynder at blive lidt i tvivl..
Jeg har 15000 kr til gode hos hifiklubben pga et tv som var defekt ved levering. og så fik jeg købt mig et px70 istedet.. og de vil self ikke give pengene tilbage..
Så enten er det et 15kilo tv til soveværelset eller bare købe mine højtalere der..
Hvis i havde de 15000 til et sæt hos dem hvad havde i så købt..
Har kikket lidt frem og tilbage derinde men det er sku svært..
Vil helst have et 7.1 sæt men er det rigtige 5.1 sæt der kan jeg godt vente med at købe de sidste 2 højtalere..
Bruger siden: 07 August 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 550
Sendt: 06 August 2007 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
Jeg havde klart gået efter en bedre 5.1 løsning, som så har muligheder for at opgraderes senere hvis du vil. Altså så vidt jeg ved er lyden på DVD skiver kun i 5.1, hvilket giver dig 2 "falske" lydkilder..
Jeg havde ikk været det mindste i tvivl: http://hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/systemer/dali_iko n_hoejttalersystem.htm
Bruger siden: 28 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 487
Sendt: 06 August 2007 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
Helt sikkert Ikon serien. Link . Hvis det kan lade sig gøre og stadig at holde budgettet til det så skift Vokal 1 ud med Vokal 2 - den er super meget bedre. Den har nemlig også hybrid diskant, og det er den der er med til at gøre Ikon så god...
Min egen lytter efaring er at suite højtalerne godt kan være lidt skarpe i diskanten
Bruger siden: 06 Juni 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 167
Sendt: 06 August 2007 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
Jeg kan kun anbefale Ikon 6 sammen med Vokal 2 :D Har selv de 3 !! Kan ikke udtale mig om baghøjtaleren "endnu" og heller ikke subben :D men det skal nok komme alt sammen !!
Og du kan godt klare dig uden sub i et stykke tid, indtil pengene rækker, Ikon 6 har en lækker bas !!
Angående lyden i Ikon kan jeg ikke sige andet end FANTASTISK ! Åbent, rent, og med den rigtge sang/film på, helt ned i de dybe toner !! Og for alt i verden du må ikke spare de 700 Vokal 2 koster !! Ej man hvor er den bare fed !! Den ekstra bas der er i den er bare COOL ! hehe, især når den kommer en ordentlig bøvs !!
Bruger siden: 25 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 163
Sendt: 07 August 2007 kl. 09:45 | IP-adresse registreret
tager ned i hifiklubben i morgen og hører mig frem..
Kan bedre lide suite design men centeren er alt for stor når jeg ikke har et bord til den under fladskærmen så det bliver nok dali serien da den ikke vil rage så langt ud..
Havde også tænkt på B&W's FPM2 og deres center.. men det bliver også hurtigt dyrt for man skal også have sub der til..
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum