| Sendt: 10 August 2007 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej HIFI4ALL...
Jeg står i den situation, at jeg i går var lidt for hurtig til at købe et par Dali Concept 1 højttaler, hvilket var fint, indtil jeg fandt et godt tilbud på nogle brugte B&W 602 højttaler, som jeg har besluttet mig for at købe.
Men nu er det sådan, at jeg er blevet skide forvirret omkring valg af stereo forstærker til enten Dali højttalerne eller B&W højttalerne ovenover.
Har læst mig frem til at Dali højttaler og en Denon forstærker skulle være et rigtigt godt valg til hinanden og at B&W højttaler sammen med en NAD forstærker også skulle være et super match, men at man ikke får fuld valuta for pengene og det maksimale udbytte af lydbilledet, hvis man kobler Dali højttaler sammen med NAD forstærker, eller B&W højttaler sammen med Denon. Men passer det, og det kommer vel også an på serien osv?
Har også hørt at Onkyo, Marantz, Herman-Kardon eller Pioneer måske skulle være et oka valg eller hva?
-Mine spørgsmål er derfor: Hvilken forstærker vil I/du anbefale til Dali Concept 1 højttaler eller B&W 602 højttaler, hvis man lytter til metal, alternativ rock, grunge, klassisk, og max vil bruge mellem 1500-2000 kr? (eller mindre, hvis det er en brugt forstærker fra dba eller qxl? )
Hilsen Krock
|