Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 06:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Selector? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
akerman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 10 Januar 2004 kl. 20:13 | IP-adresse registreret  

Hey! Er der ikke nogen der gider forklare en newbie som mig, lidt om det med at en selector giver bedre billedkvalitet etc.. jeg har kigget de tråde jeg kunne finde, men er stadig en del forvirret..

1) Fungerer den som tuner? Dvs hvis man både har den, og et fjernsyn med en enkelt tuner, vil man så kunne bruge PIP funktionen?

2) Hvad gør man hvis man som alle andre, kun har ét kabel-tv stik, men vil have både en selector og et fjernsyn på (altså 2 tunere jvnf. spørgsmål 1!)?

3) Hvis man  udelukkende skal bruge den for at få bedre billedkvalitet, er der så forskel på om man har den nye eller den gamle model?

4) Jeg så i gul og gratis mange steder, at der stod "Med 2 kortlæsere"; hvilken forskel gør det?

5) Hvis man har en selector, skal man så til at bruge dens fjernbetjning når man vil skifte kanal? Eller kan man godt bruge den der fulgte med tv'et?

Tak, håber nogen gider svare en newbie :D

Til top Vis akerman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af akerman

tvilling
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Januar 2004
Sendt: 14 Januar 2004 kl. 16:27 | IP-adresse registreret  

1) Fungerer den som tuner? Fungerer som decoder af de digitale signaler fra TDC. Dvs hvis man både har den, og et fjernsyn med en enkelt tuner, vil man så kunne bruge PIP funktionen? NEJ

2) Hvad gør man hvis man som alle andre, kun har ét kabel-tv stik, men vil have både en selector og et fjernsyn på (altså 2 tunere jvnf. spørgsmål 1!)? Du sætter antennekablet direkte i Selectoren og bruger dennes fjernbetjening i stedet for TV'ets (min preference) Hvis du stadig vil bruget TV'ets fjernbetjening skal du loope signalet fra Selectoren op i TV'et, det gøres med et coax-kabel til en 10'er.

3) Hvis man  udelukkende skal bruge den for at få bedre billedkvalitet, er der så forskel på om man har den nye eller den gamle model? Ingen forskel

4) Jeg så i gul og gratis mange steder, at der stod "Med 2 kortlæsere"; hvilken forskel gør det? Ingen forskel. Den kan kun bruges til TDC's net og de bruger kun et kort-

5) Hvis man har en selector, skal man så til at bruge dens fjernbetjning når man vil skifte kanal? Eller kan man godt bruge den der fulgte med tv'et? Se under svar 2.

Til top Vis tvilling's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tvilling

akerman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: København
Sendt: 14 Januar 2004 kl. 17:01 | IP-adresse registreret  

Cool, tak skal du have :>
Til top Vis akerman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af akerman

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes