| Sendt: 14 August 2007 kl. 13:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er lige begyndt at bruge DVBViewer, og har nogle spørgsmål jeg håber at kunne få lidt hjælp til:
1) I optageindstillinger kan jeg vælge mpg eller Video ts. Jeg har valgt sidstnævnte for nemt at kunne afspille bl.a. i DVD afspilleren. Findes der et smart program til at fjerne reklamer osv. og til at fjerne overflødige lydspor?
2) Jeg har installeret DVB task scheduler, som kører i baggrunden, men skal programmet ikke kun bruges, såfremt computeren skal vækkes fra S3 mode? Og er der nogle parametre der skal sættes i programmet?
3) Jeg har haft nogle problemer når jeg har prøvet at optage efter sleep, hvor den stopper og kommer med en fejlmeddelse. Kan det skyldes at filen er blevet for stor? Jeg har ikke lavet splitning, men systemet er NTFS.
4) Når jeg optager har jeg sat den til at tage alle lydspor med, men f.eks. discovery HD har nogle gange 4 lydspor, som koster plads. Kan man prioritere f.eks. AC3? Har markeret AC3 i kanalredigeringen, men lyden polsk eller italiensk.
5) I trayet er der et DVBicon, som er konfigureret til autostart, men selvom DVBViewer kører står det som DVBviewer service is stopped. Hvad bruges det til?
6) Til h264 vil den bedste decoder så være PowerDVD eller FFDshow?
Det var mange spørgsmål. Håber der er en venlig sjæl, der gider hjælpe:)
|