| Sendt: 16 August 2007 kl. 00:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lad mig på forhånd undskylde evt. dumme spørgsmål. Jeg indrømmer blankt, at jeg er totalt novice (også) på det her område  . Jeg går med planer om at lave min kælder om til et "legerum". Og her mener jeg et sted hvor børn (i alle aldre) kan spille PlayStation3, se film og måske endda lidt Disney Channel for de små (eller DR2 for de større). Nu vil jeg jo gerne drage nytte af den kvalitet PS3'en kan levere. Især i spil, men også med Blu-Ray. Jeg havde egentligt gået og kigget lidt efter et 37-42" LCD TV, men her til aften fik jeg den idé at kigge lidt på en projektor løsning i stedet. Mit kælderrum er ca. 7x3 meter, dog kun godt 2 meter til loftet. Til gengæld er det komplet mørkt når lyset er slukket. Det har jeg ladet mig fortælle er en fordel når man taler projektorer..? Nuvel, mit spørgsmål er, om det overhovedet er muligt at lave en løsning til mellem 10-15.000 kr. som yder PS3 retfærdighed? Og i så fald, om der er nogen der har nogle forslag og anbefalinger til hvad og hvor man skal begynde? Alle tips, råd og kommentarer modtages med stor taknemmelighed!
|