| Sendt: 19 August 2007 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nyt nyt: Efter jeg indså at det tv var et alm. gammeldags tv., må jeg hellere spørge på en anden måde:
Hvad kunne et godt bud være på et tv i størrelsen 19-26", som ikke behøver at være total fancy med alle moderne teknologier, da det blot skal bruges til at hænge i et soveværelse og køre ca. en time om dagen. - Prisen behøver derfor heller ikke være i den "tunge" ende.
-------------
Hejsa..
Sagen er at jeg flytter hjemmefra, og i den forbindelse er jeg nok nødt til at anskaffe mig et lille lcd tv der kan lulle mig i søvn hver aften, når mit trofaste 28" gammeldags Panasonic skal stå i stuen.
Tvet skal være acceptabelt, men ikke noget highend-gejl til flere tusind kroner.
I Bilka avisen er jeg faldet over et Phillips 29" lcd tv til den nette sum af 1.499 kr. (spar 490 kr.), modellen hedder 29PT8521, og har følgende specs:
* Progresiv scan
* Dynamisk støjreduktion
* LTI
* Active Control
* Crystal clear
* 100 Hz digital scan
* 100 siders text-tv
* 100 faste program pladser
* Sleeptimer
* 2 scart tilslutninger
* Mål H: 580 x B: 736 x D 595 mm.
Er jeg godt dum hvis jeg smider 1.500 kr. efter sådan en svend, eller har I bedre forslag? Vi snakker MAX 3.000 kr. for et tv... Det skal bare fungere (og det udelukker vel Prosonic mv?), og være ganske udemærket...
Pft. for svarene...
|