Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 05:56   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: 40" Samsung tv? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
thg3
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2004
Status: Offline
Sendt: 19 August 2007 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

Jeg er på udkig efter et 40" Samsung tv og dem jeg har fundet som ligger inden for hvad jeg vil bruge af penge på det er:

Samsung LE-40R81 = 9110 kr.
Samsung LE-40M71 = 8999 kr.

R81'eren er jo en helt ny 2007 model fra "mellemserien" hvorimod M71'eren er en 1-2 år gammel model fra den anden største serie. Hvilket et tror I er det bedste tv???

Evt. andre alternativer op til ca. 10000 kr. for et 40"-42" - burde man evt. overveje noget plasma, istedet for LCD som disse er???

Til top Vis thg3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thg3

jabba230
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Februar 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 19 August 2007 kl. 21:55 | IP-adresse registreret  

Du burde bestemt overveje en plasma istedet... den gamle model har bestemt ikke særlig gode billeder til trods for dens høje opløsning. R serien er da ok men så heller ikke mere...

Samsungs 42" plasma model 96 fra i år er væsentlig bedre og til ca. 10.000 kr.  

Til top Vis jabba230's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jabba230

thg3
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2004
Sendt: 19 August 2007 kl. 22:02 | IP-adresse registreret  

Skulle den nye R-serie være bedre end den gamle M71-serie som jo er en noget højere model serie?

Hvor finder man Samsung plasma til en god pris? Jeg kan næsten kun finde Samsung LCD på de sider hvor jeg plejer at finde billige Samsung tv... - Er det f.eks. denne (som formentlig er vejl. pris)?: http://www.hifiklubben.dk/produkter/billede/plasma_tv/samsun g_ps42c96hd_plasma-skaerm_sort.htm - som umiddelbart er bundmodellen af Samsung plasma - set i forhold til priserne og alt andet end lige så er LCD modellerne jo ikke ligefrem bundmodeller, så jeg forstår ikke hvorfor dette skulle være bedre???

Til top Vis thg3's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thg3

jabba230
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Februar 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 19 August 2007 kl. 22:31 | IP-adresse registreret  

Jamen den kan jeg da sælge dig. er forhandler---- ja jeg synes den nye R89BDX er et ganske ok apparat.... men plasma skærmene er rigtig fede..... kig ind på samsungs hjemmeside....
Til top Vis jabba230's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jabba230

andersena
Branchemedlem
Branchemedlem
PowerMill Service

Bruger siden: 09 Februar 2007
Lokalitet: København
Sendt: 20 August 2007 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

jeg haqr ikke set de nyeste samsung plasmaer, men de har tidligere haft meget sotre problemer med alt for ringe fraveopløsning, således at man fik farveplamager, især i hudfarver, jeg ville personligt ikke kunne leve med det.

hvorvidt de har ordnet det ved jeg ikke.

jeg har selv en R7. og ville til enhver tid anbefale en R8, også frem for en M7. da det der hovedsageligt gør M7 speciel er dens 100 Hz. og det stinker bare på 7 serien, hvorimod de har fået styr på det i 8 serien

lennon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Sendt: 20 August 2007 kl. 17:08 | IP-adresse registreret  

Nu findes der jo andet end Samsung. Pana70/71 plasma 42" er et meget rost TV, og som garanteret banker samtlige LCD´er i prisklassen, - når vi snakker billedydelse på SD/HD signaler fra antenne analog/digital, - samt DVD og BD. Og den har et design,der ligner Samsungs en hel del.  

Har du problemer m genskin fra lyskilder (vinduspartier, o.l), eller skal bruge skærmen ekstremt meget til PC og konsolspil ville jeg også vælge nyeste LCD generation.      

Til top Vis lennon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lennon

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes