| Sendt: 20 August 2007 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Matt skrev:
Hej.
Jeg har en Pioneer RCS-404H Harddiskoptager som er koblet til min Projektor via et AV-advance Component Video Monitor Kabel (3x Phono RCA han - HDSub15 han) (10 meter).
Har prøvet at koble min Xbox 360 til via hardiskoptageren men har opdaget der er en forsinkelse der gør at mange spil bliver alvorligt handicappede.
Jeg er lidt i vildrede over hvordan jeg kan løse problematikken da jeg formoder at forsinkelsen er grundet det 10 m lange kabel der forbinder hardisken og projektoren. Ligeledes kan jeg ikke nøjes med at koble xbox'en direkte til projektoren da jeg derved ikke har nogen lyd.
Er der nogen måde hvorpå jeg kan koble xbox'en til harddisken og undgå forsinkelsen eller skal jeg ud og investere i nye kabler og koble xbox'en seperat til projektoren??
Matt.
|
|
|
"Forsinkelsen" af billedet skyldes ikke længden af kablet, men derimod den billedbehandling der finder sted i henholdsvis x-boxen, din harddiskoptager og din projektor.
For at løse problemet fsva. billedets forsinkelse i forhold til lyden, skal du på en eller anden måde "forsinke" lyden. Dette kan man typisk gøre på de fleste av-receivere. Hvilken forstærker/receiver bruger du?
Fsva. forsinkelsen i forhold til kontrollen i spil så er dette problem noget vanskeligere at løse - særligt hvis du ikke kan sætte din x-box direkte til projektoren. Jeg forstår dog ikke helt hvorfor du ikke kan koble den direkte til projektoren?
|