| Forfatter |
|
lapo Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 140
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 11:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et svar i et andet emne, gav mig pludselig ide til denne tråd: et sted hvor der er mulighed for, at lufte sin mening om ekstremt ringe film!!
Da der er enormt mange, kunne jeg forestille mig, at man kunne begrænse sig til nogen af dem, som folk er villige til at spendere penge på, bare fordi at de super hypede, og folk føler at det er en 'must have'.....!!
Er s'følig klar over, at der er forskellige meninger, og at min smag sikkert er anderledes end andres, men prøver alligevel:
The Host:
En stærkt OVERVURDERET film!!!! Indrømmet, den er lidt morsom ála humoren i KungFu Hustle, men kors hvor er filmen i sig selv ringe!!
Jeg vil stærkt råde alle til at gå langt udenom, og hvis i bare må eje den alligevel, så se den alene før i inviterer venner over, for det kunne godt gå hen og blive en pinlig affære!!
Jeg vil enormt gerne af med mit eksemplar, er så irriteret over at den skal 'pryde' min filmsamling!!
Sunshine:
Nej nej nej......kan jeg kun sige!! Jeg fatter dart af de anmeldere der roser den.....for hvad?!?! Den har super potentiale(og alligevel har vi set det før), men ender i 2 timers evig 'JegGiverDenLigeTyveMinutterMereFørJegRejserMigOgSmutter'!! Og så var den endda på plakaten i Imperial!?!?!?
|
| Til top |
|
| |
27pH Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 685
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg så den for et godt stykke tid siden før den blev hypet herhjemme. Jeg synes den var temmelig underholdende. HVer sin smag.
vH pH
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Land of the Dead (2005), er en af de større skuffelser, og kombinerer et dårligt manuskript, med uengageret skuespil, som tilfældige gymnasieelever kunne gøre bedre. Dennis Hopper spiller 'sig selv', så man krummer tæer.
__________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
Webmonkey Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1070
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Land of the Dead (2005), er en af de større skuffelser, og kombinerer et dårligt manuskript, med uengageret skuespil, som tilfældige gymnasieelever kunne gøre bedre.Dennis Hopper spiller 'sig selv', så man krummer tæer.
|
|
|
Jeg var også skuffet over den film. Og især film med Vin Diesel. Og f.eks Fast and Furious filmene..... gaab... __________________ In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Midsommer! Øfferbøv for en dårlig film! Fyldt med fejl, plothuller, dårligt skuespil og hvad har vi. Hold da op, den er ringe! Jeg havde ellers fået den anbefalet af flere venner... Dem snakker jeg ikke rigtig med mere __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
Ghump Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juli 2007 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 154
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alle de film I indtil videre har nævnt har fået ganske pæne karakterer på Imdb. Så det I skriver er nok næppe et udtryk for flertallets smag.
Og uanset hvad man ellers må mene om personen Vin Diesel (eller nok mere korrekt, den person han har spillet når han har vist sig i medierne), så er han altså stadig en enorm kasse succes. Og derfor pr definition ikke en taber (tråden hedder jo taberfilm).
Min smag er eksempelvist MEGET langt fra den typiske Woody Allen film. Men igen får de altså pænt gode karakterer og sælger godt. Så jeg ville da aldrig kalde det for taberfilm. Dygtig mand! Jeg er bare ikke lige i målgruppen for det han producerer. __________________ My hovercraft is full of eels...
|
| Til top |
|
| |
lapo Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
27pH skrev:
Jeg så den for et godt stykke tid siden før den blev hypet herhjemme. Jeg synes den var temmelig underholdende. HVer sin smag.
vH pH |
|
|
Har på fornæmmelsen af du mener The Host, men bliver alligevel nødt til at spørge!?
Mvh...
|
| Til top |
|
| |
taz123456 Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
[/QUOTE] Sunshine: Nej nej nej......kan jeg kun sige!! Jeg fatter dart af de anmeldere der roser den.....for hvad?!?! Den har super potentiale(og alligevel har vi set det før), men ender i 2 timers evig 'JegGiverDenLigeTyveMinutterMereFørJegRejserMigOgSmutter'!! Og så var den endda på plakaten i Imperial!?!?!?[/QUOTE]
Jeg synes at Sunshine var ALDELES fremragende. Virkeligt flot lavet. Men hver sin smag:-) __________________ Mit grej: Musical Fidelity A5 integreret, DLS R55 mk2, Squeezebox(fremragende maskine), Oppo dvd, LG 42PC1R Plasma. Se mere på: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=75120&KW=ta z123456
|
| Til top |
|
| |
lapo Forum Bruger

|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
taz123456 skrev:
Jeg synes at Sunshine var ALDELES fremragende. Virkeligt flot lavet. Men hver sin smag:-) |
|
|
Jo tak, særdeles flot lavet, men i mit univers, er det bare ikke nok til at gøre filmen god!!
Men hvis det at de ser spektakulære ud, er alt for dig, ville du nok sætte pris på disse:
-The Chronicles of Riddick
-Skycaptain and the world of tomorrow
Endeligt er den ultimative:
-Battlefield Earth
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sveske skrev:
Midsommer! Øfferbøv for en dårlig film! Fyldt med fejl, plothuller, dårligt skuespil og hvad har vi. Hold da op, den er ringe! Jeg havde ellers fået den anbefalet af flere venner... Dem snakker jeg ikke rigtig med mere  |
|
|
sådan generelt de fleste danske film spekulerer jeg på om måske bare er blevet lavet for at der ikke skal rende en masse arbejdsløse manuskriptforfattere rundt.
World Trade Center synes jeg er enormt kedelig, man kunne snildt have sparet en times tid her og der __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Steffeng Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er alt for mange tilskud til danske film... Faktum er at politikerne har valgt at putte en del penge i danske film, men da der ikke er noget godt materiale, og pengene naturligvis skal bruges, så er danske film generelt noget forbandet l**t...
Sjovt nok hvis man ser danske anmeldelser, så får danske film faktisk så godt som aldrig under 4 stjerner, og det er bestemt ikke unormalt at de for 6, hvor amerikanske klassefilm kun for 5...
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den film der har skuffet mig mest er afgjort Blairwitch projekt. Mage til amatør optagelse skal man lede længe efter. Tror vist nok det var meningen man skulle blive bange, men jeg blev bare irriteret. Kunne desværre ikke få pengene tilbage igen  __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
dtomsen Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 369
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sunshine, 2001 møder Freddy Krueger, føj for en skuffelse 
|
| Til top |
|
| |
StudioSound Branchemedlem

StudioSound
Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1275
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det er okay at gå noget tilbage i tiden så en film som Smokey & the Bandit 2 og i særklasse #3 som er et uhørt ringe opkog...
Hilsner,
Karsten __________________ www.studiosound.dk
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
janils skrev:
Den film der har skuffet mig mest er afgjort Blairwitch projekt. Mage til amatør optagelse skal man lede længe efter. Tror vist nok det var meningen man skulle blive bange, men jeg blev bare irriteret. Kunne desværre ikke få pengene tilbage igen  |
|
|
Det var nu også filmens hensigt...at det skulle forestille at være en amatør-film/dokumentar. Hvis du kigger på filmens budget, så kan du næppe være i tvivl. Indtjeningsmæssigt, slår den vist alle rekorder for en amatør-film at være... Puh, der her været mange gyselige stupide film de seneste år - for nyligt Hills Have Eyes II (I'eren har jeg ikke set). Den er simpelthen for dum og ulækker (voldtægts-scenen i erindring). Man skulle bare have ladet Wes Cravens idé være. Af de store "blockbusters" har Ghost Rider og Next skuffet mig mest dette år - begge film med Nic. Cage i hovedrollen. Magen til makværk skal man lede længe efter. __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eragon er fandme også en "falde i søvn film"... For satan en rodet handling. Typisk en film der kun er lavet for at malke omtalen, for der er da absolut ingen kunstnerisk værdi i den film.
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
janils skrev:
Den film der har skuffet mig mest er afgjort Blairwitch projekt. Mage til amatør optagelse skal man lede længe efter. Tror vist nok det var meningen man skulle blive bange, men jeg blev bare irriteret. Kunne desværre ikke få pengene tilbage igen  |
|
|
Det var nu også filmens hensigt...at det skulle forestille at være en amatør-film/dokumentar. Hvis du kigger på filmens budget, så kan du næppe være i tvivl. Indtjeningsmæssigt, slår den vist alle rekorder for en amatør-film at være...
Puh, der her været mange gyselige stupide film de seneste år - for nyligt Hills Have Eyes II (I'eren har jeg ikke set). Den er simpelthen for dum og ulækker (voldtægts-scenen i erindring). Man skulle bare have ladet Wes Cravens idé være.
Af de store "blockbusters" har Ghost Rider og Next skuffet mig mest dette år - begge film med Nic. Cage i hovedrollen. Magen til makværk skal man lede længe efter.
|
|
|
Cage er åbenbart ikke hvad han har været. "The Wicker Man" hvor han også optræder, er helt utroligt ringe. Jeg tog filmen pga. ham. Det gør jeg aldrig mere.
|
| Til top |
|
| |
Kenneth Hansen Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 209
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 18:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
CosmoKramer Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 166
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Reptilicus mener jeg også er blevet kåret til verdens ringeste film af et eller andet amerikansk udvalg for nogle år tilbage...
Ellers er Alexander også pænt kedelig (har aldrig taget mig sammen til at se den færdig, falder som regel i søvn efter 30-45 minutter)...
Hvis man er til gysere, skal man i hvert fald holde sig væk fra Dead Meat... Sjældent har en film været så hurtigt ude af døren og tilbage på hylden i byttebiksen igen som den !
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 21 August 2007 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
AM-E skrev:
janils skrev:
|
|
Det var nu også filmens hensigt...at det skulle forestille at være en amatør-film/dokumentar. Hvis du kigger på filmens budget, så kan du næppe være i tvivl. Indtjeningsmæssigt, slår den vist alle rekorder for en amatør-film at være...
Puh, der her været mange gyselige stupide film de seneste år - for nyligt Hills Have Eyes II (I'eren har jeg ikke set). Den er simpelthen for dum og ulækker (voldtægts-scenen i erindring). Man skulle bare have ladet Wes Cravens idé være.
Af de store "blockbusters" har Ghost Rider og Next skuffet mig mest dette år - begge film med Nic. Cage i hovedrollen. Magen til makværk skal man lede længe efter.
|
|
|
Cage er åbenbart ikke hvad han har været. "The Wicker Man" hvor han også optræder, er helt utroligt ringe. Jeg tog filmen pga. ham. Det gør jeg aldrig mere. |
|
|
Cage's svaghed har altid været, at han er utrolig afhængig af instruktøren, manuskriptet og filmens plot. Han skal guides igennem hele seancen. Han gjorde det ganske udmærket i The Weather Man, men uden hjælp fra Verbinski, var den film sikkert også bare "ok". __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |