| Sendt: 28 August 2007 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
oofoo skrev:
| Hejsa som overskriften siger står jeg og ikke ved hvad jeg skal gå efter om det skal være LCD Z5ern elller DLP HD73 hvad er jeres mening eller mener i en helt anden retning? |
|
|
Min personlige mening er, at du skal gå efter HD73 (eller en anden DLP projektor). Men hvis du selv har mulighed for at se diverse projektorer live, er du langt bedre stillet til at træffe den rigtige beslutning. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|